wat gebeurd er met een aangetekende brief die niet opgehaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

wat gebeurd er met een aangetekende brief die niet opgehaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 19:58

Hallo,

Ik heb een overeenkomst begin december getekend bij de scootmobiel hulpdienst omdat ik begin december een scootmobiel heb gekocht. Nu hebben ze mij er niet bij verteld en staat ook nergens vermeld i nde brochures dat ze met verschillende routes rijden. Dat zou betekenen als mijn scootmobiel stuk is hij alleen op dinsdag opgehaald kan worden. Dus stel mijn scootmobiel gaat woensdagochtend stuk moet ik tot dinsdagochtend wachten tot hij opgehaald kan worden en moet ik ook weer een week wachten voordat hij weer terug komt. Ik heb ook geen keuze tussen dinsdagochtend of middag ze kunnen tussen half 8 en half 10 komen. Later kunnen ze niet want dan zijn ze weer verder weg. Op de overeenkomst staat dat deze overeenkomst een jaar duurd. Maar omdat zij mij dit niet hebben verteld probeer ik er van af te komen en heb ik een brief laten maken op de kassa site

Nu heb ik hem aangetekend verstuurd maar maandag hebben ze hem niet af kunnen leveren bij het bedrijf en gisteren en vandaag hebben ze hem niet afgehaald bij het afhaalloket. Maar wat gebeurd als hij niet opgehaald word

Christiene

Re: wat gebeurd er met een aangetekende brief die niet opgehaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:01

na een bepaalde tijd word de brief terug gebracht na de verzender onder de noemer we kunnen hem niet afleveren of de ontvanger komt het niet halen/ we kunnen hem niet bezorgen.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 20:06

maar hoe weten ze dat ik hem heb gestuurd? Want ik heb niks in hoeven te vullen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:05

WWW -> LZP

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:15

appiesjappie schreef:
maar hoe weten ze dat ik hem heb gestuurd? Want ik heb niks in hoeven te vullen

daar krijgen ze een kennisgeving van, en als ik het goed heb blijft de aangetekende 3 weken liggen op het postkantoor voordat hij retour afzender gestuurd wordt

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:34

ja maar ik bedoel hoe weten ze naar wie ze het terug moeten sturen als ik mijn adres nergens in heb hoeven vullen om hem aangetekend te versturen?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:37

Heb je nergens op de brief je afzendergegevens opgenomen dan? Dat lijkt me wel handig als je een brief oid verstuurt.
Ik heb het eens aan de hand gehad bij een opdrachtgever die mijn contract ontbond, toen heb ik een aangetekende brief naar hem verzonden en die haalde hij niet op. Toen werd het alsnog weer bij mij afgeleverd (want ik had mijn adres wel vermeld) en toen ben ik het bij zijn bedrijf af wezen geven - wat een eikel ;-)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 21:44

ik heb mijn adres wel in de brief vermeld maar aan de buitenkant kan je het niet zien

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:52

Dan zou ik er nog maar 1 sturen, als ik jou was en dan met je adres op de envelop.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 21:53

appiesjappie schreef:
ik heb mijn adres wel in de brief vermeld maar aan de buitenkant kan je het niet zien

Indien nodig mag TNT je post open maken om een eventuele afzender te achterhalen
wel moet de brief dan langer liggen en dat gaat dus nog wel even duren