Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 01:50

In een ander topic kwamen we er net op dat ouders soms best lollig kunnen zijn, maar tegelijkertijd ook zeer beschamend.. :')

Zoals mijn vader.. Die heeft al heel wat kattenkwaad op zijn naam staan, en he's still in the running!

- Vroeger bij openbare toiletten gaan zitten in een pastoorpak en mensen zegenen met een wc borstel :')
- Met paard en koets binnenrijden in een feesttent
- De 'schaftkeet' van de IBN achter zijn auto hangen en rondjes om het plein rijden
- Als mexicaan verkleed gaan in jurk en dan pizza's bezorgen bij onze buren al wel zingend "ARRRIBAAA ARRRIIIBAA"
- Met zijn blote kont voor het raam in de auto.. (lees: de bedrijfswagen van zijn toen nog baas) >;)
- Jehova's aan de deur "Wij komen Jezus bij u brengen" Pap: "Zet maar in de gang neer"..

En zo kan ik uren doorgaan..... :')

Hij valt mij en mijn moeder ook regelmatig lastig.. Bijvoorbeeld als hij je om half 2 snachts (half dronken) met scheerschuim komt besmeren, en dan mijn moeder wakker maakt "KOM SNEL KIJKEN, DE KERSTMAN IS ER" >;)

Of samen met mij Tena Lady proefpaketten bestellen voor mijn moeder.. :')

Gelukkig kunnen we hem terug pakken door een 65+ pas aan te vragen terwijl hij pas 52 is, en hij hier trots op is.. :')

Ohja, dit zijn wij

Afbeelding

Wie heeft er nog meer zulke lollige (beschamende) ouders? :D
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 06-02-12 02:03, in het totaal 2 keer bewerkt

mika11

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 01:54

:') Leuk topic

Mijn ouders zijn niet altijd zo lollig.
Maar jaren terug gingen we verhuizen.
Moest ook een piano mee, die stond op de aanhangwagen.
Mijn vader zat in de aanhangwagen op de piano te spelen, terwijl we door het dorp reden.
Dus we hadden heel veel bekijks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 01:56

dit moet ik wel volgen :')

mijn pa is 64 en is te oud voor humor , krijgt oude mannetjes humor nu :P

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 01:58

Mijn paps zei tegen al mijn vriendjes: heeft Nikki mijn Lamborghini al laten al zien?? En dan al mijn vriendjes heel verwachtingsvol met hem meelopen om vervolgens te zien dat paps geen vette, snelle, dure auto heeft maar een oude, lelijke Lamborghini-tractor!!

Heel leuk! :D :D

vuurneon

Jaaa mijn papa heeft samen met zijn zwager tijdens een vakantie in Oostenrijk zich voorgedaan als de burgemeester van Groningen en de wethouder -:)
Kregen ze een enorm chique diner aangeboden samen met de burgemeesters en wethouders van dat betreffende stadje :')
Kwam zelfs nog een artikel in de lokale krant _O-

Mijn held hahahha :D

Dit was zijn beruchtste actie, meestal zijn ze wat kleiner :')

Mam die een broek past en zegt; jeetje broek is te klein! Waarop papa heel hardop zegt; nee hoor, de broek is niet te klein, je kont is gewoon te dik :D

Hij heeft ook wel eens een lezing gegeven over een niet bestaand fenomeen, omdat hij een weddenschap het afgelegd met zijn baas dat hij een zaal vol mensen alles kon wijsmaken. Pa had gewonnen haha :D

Mama op de kast jagen is best een leuke hobby! Die ik graag deel met hem haha

Heerlijke man! En mam is ook een heerlijke vrouw omdat ze overal zo serieus op in gaat :')

_l_amanda_l_

:+ haha, wat een vader heb jij, die heeft wel (flauwe, maar toch :+ ) humor!
Mijn vader is vooral van de irritante grappen vertellen, en overal in huis gekke spreuken en teksten opplakken
(lees, boven het fornuis, op de wcbril, bij de deur als ie bezoek verwacht etc.)
Of als we in de supermarkt zijn, gaat 'ie lopen als een imbiciel en heel vaag praten, of in de auto ouwe mensen (die voor ons rijden) heel overdreven nadoen :Y)
Doet ie ook rustig op een vol marktplein ofzo, dus dan maak ik wel dat ik aan de andere kant van de straat loop hah :')
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 06-02-12 02:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 01:59

Mijn moeder had vroeger zo'n donkerblauwe trui met witte streepjes die toen vrij hip was. Op een dag lopen we op straat en komen we een jongetje tegen die ook zo'n trui aanhad waarop mijn moeder dolenthousiast tegen dat jongetje zegt/roept; "KIJK! WE HEBBEN DEZELFDE!!!"

Ik was nogal *not amused* maar het meest sneue was dat het jongetje in kwestie huilend naar z'n moeder rende :(:)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 02:01

Chaos schreef:
Mijn paps zei tegen al mijn vriendjes: heeft Nikki mijn Lamborghini al laten al zien?? En dan al mijn vriendjes heel verwachtingsvol met hem meelopen om vervolgens te zien dat paps geen vette, snelle, dure auto heeft maar een oude, lelijke Lamborghini-tractor!!

Heel leuk! :D :D

Hahaha _O-

Zo zei mijn vader tegen mijn vriend, die voor het eerst binnen kwam om zich voor te stellen "Ik ben Alfred, blijf van mijn bier af, en smeer 'het' niet aan de gordijnen.." :D

Arme jongen heeft nu nog een trauma

Mijn pa heet trouwens geen Alfred.... :')

Ik kan een boek schrijven over die man _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:02

Hahahaha jouw vader is cool :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:03

Mijn vader heeft van die droge humor haha
Vraag je aan m wil je dit even vast houden pakt die het aan en laat die het vallen (mits het niet breekbaar oid is) dan vraag je wat doe jij nou? ja dat was even en dan loopt die vrolijk er bij weg
En zo nog wel meer :P

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:06

Lente schreef:
Mijn moeder had vroeger zo'n donkerblauwe trui met witte streepjes die toen vrij hip was. Op een dag lopen we op straat en komen we een jongetje tegen die ook zo'n trui aanhad waarop mijn moeder dolenthousiast tegen dat jongetje zegt/roept; "KIJK! WE HEBBEN DEZELFDE!!!"

Ik was nogal *not amused* maar het meest sneue was dat het jongetje in kwestie huilend naar z'n moeder rende :(:)

:') Wat zielig.
Op die momenten loop je het liefst een paar passen achter je moeder, alsof je er niet bijhoort :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:07

als we op de verjaardag van een vriendin van mn moeder zijn komen de kattekwaad-verhalen de kast uit... tampons in de thee van de docent doen, of insmeren met lijm en zo hard mogelijk tegen het plafond aan slingeren zodat ze blijven plakken... door het raam het klaslokaal uit om te gaan liggen zonnen op het dak van de buur-school, roken achterin de klas, met een vriendin van toetsen wisselen bij het vak waar mijn moeder goed in was, zodat haar vriendin ook een goed cijfer had, stoel van de docent saboteren, met de hele klas alle stoelen en tafels een kwartslag draaien terwijl de docent even weg was en ga zo maar door :')

Mijn moeder was geweldig vroeger :') nu ook wel hoor, maar dit soort streken haalt ze niet meer uit, nu heeft ze het vooral van vreemd gedrag, expres vals zingen en flauwe grappen zoals mn vuile was in een spoor richting de wasmachine leggen :')

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:11

Jouw vader lijkt op theo maassen ts. :=
Leuk topic.!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:15

Mijn vader doet hoogstens de Swedish Chef na van de muppets..
Gelukkig is ie daar dan ook heel goed in :Y)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:38

oh hahaha geniaal die van die burgemeestwers en die pleeborstel ik een keer op en feets met een mddeleeuwse jonkvrouw jurk en een zwaard in mn laars daaronder, af en toe ff mee zwaaien met een vriendelijke grijns. en mn ouders hebben een keer een half uur om de pleewagen geslopen waar ik zat te #$%^&. dus ik maar luisteren van zijn ze weg en praten tegen ze om te kijken of ze er nog waren.
doodse stilte na 5 minuten een bos sleutels over het dak gooien, glijend. dan 10 minuten stil dus ik denk ik waag het erop, mooi dat ze in mn nek sprongen

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:40

Tammy_ schreef:
als we op de verjaardag van een vriendin van mn moeder zijn komen de kattekwaad-verhalen de kast uit... tampons in de thee van de docent doen, of insmeren met lijm en zo hard mogelijk tegen het plafond aan slingeren zodat ze blijven plakken... door het raam het klaslokaal uit om te gaan liggen zonnen op het dak van de buur-school, roken achterin de klas, met een vriendin van toetsen wisselen bij het vak waar mijn moeder goed in was, zodat haar vriendin ook een goed cijfer had, stoel van de docent saboteren, met de hele klas alle stoelen en tafels een kwartslag draaien terwijl de docent even weg was en ga zo maar door :')

Mijn moeder was geweldig vroeger :') nu ook wel hoor, maar dit soort streken haalt ze niet meer uit, nu heeft ze het vooral van vreemd gedrag, expres vals zingen en flauwe grappen zoals mn vuile was in een spoor richting de wasmachine leggen :')

dat laatste is mischien een hint hahahahahaha

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:42

Ehm... paar jaar terug, toen ik met mijn 100% Haagse moeder naar een wedstrijdje Heracles-Ado ging, in het vak van de Heracles supporters... Je raad het al.. Ado scoort en, jawel, mijn moeder is de ENIGSTE in het HELE STADION (afgezien van de Ado supporters) die luid joelend uit haar dak gaat.. En dan vooral puur om mij voor schut te zetten.

Dat vond ik toen die tijd behoorlijk schamen, een halfjaar later vond ik het eigenlijk best wel geniaal :=

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 02:45

hihihi over lef gesproken hahaha ik kom er ook vandaan, maar op dat moment heb je de behoefte om dr vast te binden en een prop erin te stoppen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 07:49

mika11 schreef:
:') Leuk topic

Mijn ouders zijn niet altijd zo lollig.
Maar jaren terug gingen we verhuizen.
Moest ook een piano mee, die stond op de aanhangwagen.
Mijn vader zat in de aanhangwagen op de piano te spelen, terwijl we door het dorp reden.
Dus we hadden heel veel bekijks :')

Geweldig, zie het helemaal voor me _O- _O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 08:34

Hier ook zo een gekke vader gehad (rip)

Hele droge amsterdamse humor ook, altijd in voor gein,nooit normaal op de foto
en al mijn vrienden zaten bij mij thuis, dagelijks.....nee niet voor mij,maar voor mijn vader :')

verjaardagen zat hij de halve avond te moppen tappen
op zijn werk hield hij standaard grapjes tegen de passagiers (tram)

" gaat u naar de albert kuip meneer?" "Nee, ik moet werken"
vriendin met beugel was steenvast: Heras Hekwerk

ja zo kan ik nog wel een hele waslijst plaatsen :+
we missen hem verschrikkelijk! Het is allemaal lang niet zo leuk meer zonder hem..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:47

Mijn vader heeft ook vrij droge humor . Kan over het algemeen met hem over hele kleine dingen in een deuk liggen. met mijn moeder heb ik meer pinnige humor dat we enorm krengerig zijn en heel de tijd een beetje zitten te katten op vanalles ... op een leuke manier oor :P

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:58

Ojajoh schreef:
" gaat u naar de albert kuip meneer?" "Nee, ik moet werken"

Ik moest bij deze wel ff nadenken :')

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:14

_O- Wat een geniale ouders komen hier voorbij!
Mijn vader heeft ook wel eens van die acties, kan er nu even niet opkomen...

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:16

Haha leuke verhalen. Mijn vader kan ook heel lollig zijn. Als er iemand bij ons moet verhuizen, dan gebeurd dat met de paardentrailer. Standaard wordt mijn stokpaard dan bevestigd met zijn hoofd uit de achterkant stekend. Levert lachende inhalers op. :D

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:41

Cijsa is dus een stokpaard 8-) Kan nog lollig worden dit topic. :)