Zelf ga ik in de meivakantie wat lesjes golfsurfen nemen, heb het nog nooit gedaan en ben erg benieuwd hoe het is. Ik woon aan het strand, dus als het bevalt komt er ook zeker een eigen surfboard en wetsuit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik twijfel ook nog om een extra bandit III te kopen, wilde eigenlijk al een dosje kopen maar die waren blijkbaar echt prut vergelijken met de uno dus dat maar niet gedaan. Ben wel echt enorm fan van de bandits, heerlijke stabiele kites![]()
Ik ben heel verwend, ik heb leren kiten op Sardinie dus ik ben gewend aan diep water en blauwe zeeenMaar wil dit jaar zeker wel in NL gaan kiten, misschien een weekje naar Zeeland ook oid
Best een grote Sok! Kom je daar wel mee rond, je 11? Ik pak m'n 11 alleen als er een klein windje staat.
Serendipity1 schreef:Hier nog een beginnende kiter!
Heb een paar dagen les gehad maar vind het nog te eng om alleen het water op te gaan. In het voorjaar nog een paar lesjes volgen en dan durf ik het hopelijk alleen! Deze zomer ook golfsurfen, mennn wat heb ik er zin in
Zijn er meer mensen die met kiten in het begin niet erg zeker waren? Of hadden jullie het direct allemaal onder controle?
Serendipity1 schreef:Hier nog een beginnende kiter!
Heb een paar dagen les gehad maar vind het nog te eng om alleen het water op te gaan. In het voorjaar nog een paar lesjes volgen en dan durf ik het hopelijk alleen! Deze zomer ook golfsurfen, mennn wat heb ik er zin in
Zijn er meer mensen die met kiten in het begin niet erg zeker waren? Of hadden jullie het direct allemaal onder controle?