Een tijdje terug heb ik een 'mama appelsapje' ingestuurd naar 3FM. Had het nieuwe album van Ben Howard gedownload, dus dat zat ik te luisteren toen ik ineens in een nummer 'bejaarde man' hoorde
Niks meer van gehoord, dus had echt helemaal niet verwacht dat ik nog gebeld zou worden, of er oberhaubt iets van zou horen!!Tot gisteren middag dus... Onbekend nummer (meestal belt alleen mijn werk onbekend, dus ik dacht een collega aan de lijn te krijgen), dus ik neem op... krijg ik Timur van 3FM dus aan de lijn! Haha, helemaal niet verwacht dus! Heel gesprek gehad, wat ik in het dagelijks leven doe, hobby's enz... Super grappig! En of ze me aanstaande zondag rond kwart voor 2 terug konden bellen, dan zou ik dus live in de uitzending komen. Nou, daar hoefde ik dus niet lang over na te denken!!!
Hij nog even uitgelgd hoe het zou gaan aanstaande zondag en daarna opgehangen.
Ben benieuwd zondag!!!
Groetjes Anne!

). Timur is leuk
Om uiteindelijk na te vragen wat ik had gedaan (in 't zwembed gelegen) of ik 't zwembad kon komen brengen waarop ik trillend van de zenuwen zei 'nee dat kan niet,' 'Ja maar waarom niet? ' "er zit water in'