Ik wil al heel lang een nieuwe scooter kopen en na lang sparen heb ik eindelijk het geld bij elkaar om een beetje een leuke scooter te kopen. Nu zag ik deze op internet en vond hem eigenlijk wel heel erg leuk. Ik zou hem dan graag nieuw willen kopen en dan met een zwart zadel. Alleen nu vroeg ik me af of iemand ervaringen heeft met dit merk? Gaat de scooter een beetje lang mee? Niet snel kapot, etc? Ik ben van plan om de scooter de kopen bij La Souris, zijn hier mensen met ervaringen van deze scooter winkel? Dan hoor ik dat zeker! Graag zou ik graag willen weten als jullie nog goede scooterwinkels kennen of misschien een andere leuke scooter? Niet boven de 1500,- En de scooterwinkel moet in de omgeving van Amsterdam zitten.

Dit is de scooter die ik graag wil. Merk is Futuro Retro Scooter.
De site van de winkel waar ik hem graag wil kopen is: http://www.lasouris.nl/index.php/retro- ... oter#thumb
Ik hoor graag jullie ervaringen en tips aan!
Ik zag namelijk nu ook dat je niet alleen de II, maar ook de III en de IV hebt.
. Ik ga dan langs bij Scooterspot voor verkenning en hopelijk een proefrit waar ze zowel de Sym fyddle 2 als de nieuwe 2021 santini capri digital hebben. Ik neig voor nu wel meer naar de santini omdat het een nieuw model is en de fyddle toch al weer wat ouder vgm.
.