Mensen die je hele dag goed maken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Mensen die je hele dag goed maken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 11:37

Ja... komen jullie die nou ook wel eens tegen?

Afgelopen vrijdag had ik zo'n leuke situatie, dat ik er nu nog spontaan een lach van op mijn gezicht krijg als ik er aan denk.

Ik zat te wachten in de wachtkamer bij de dokter en die wachtkamer heeft twee ingangen. De wachtkamer zat al aardig vol en een meneer van een jaar of 80 loopt de wachtkamer in, roept vol enthousiast "AAAARHGGGH! AHOI!", draait zich om en loopt de wachtkamer uit om vervolgens via de andere kant doodgewoon binnen te komen lopen, met een beleefd knikje en een serieus gezicht 'goedemorgen' te zeggen en rustig op één van de vrije plekjes in de wachtkamer plaats te nemen. :')

Ik wist echt niet wat me overkwam en het heeft echt mijn hele dag goed gemaakt en vast niet alleen de mijne :')... meer mensen die zo'n soort situatie meegemaakt hebben? :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:40

Leuk he :D Het zijn meestal de kleine dingen die mijn dag goed maken, zoals bijvoorbeeld een vrolijke bus chauffeur die een leuk praatje met je maakt. Dan stap ik echt met een lach de bus uit *D

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:41

Haha, ja die is wel leuk ja! :D
Nou, meer een vriendin van me die ontzettend droge opmerkingen kan maken, dan kun je me vaak oprapen.
vb:
Voor ckv op school moesten we een filmpje kijken, en de docent stelde daar vervolgens een vraag over.
Docent: '.. en toen keken ze allemaal glazig voor zich uit..'
Vriendin: 'Ja, gaat ook makkelijk, met een bril..'

binky

Re: Mensen die je hele dag goed maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:43

Gelukkig zijn er nog mensen die onze dagen goed maken,daar leer je van dat leven genieten is!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:44

Mijn tandarts, al ben ik er nog steeds doodsbang voor :D
Wanneer ik hem alleen al zie moet ik al lachen _O-

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 12:03

Hahaha, je tandarts?

Van een vrolijke buschauffeur of gewoon een gezellig iemand kan ik ook al hartstikke vrolijk worden hoor, maar dit was wel echt geniaal :').

Ik vind het zelf ook altijd heerlijk om een gezellig praatje met iemand te maken of iemand even een handje te helpen, maar om een actie als deze uit te halen is nooit in mijn gedachten opgekomen _O- :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:28

Gezellige buschauffeurs doen ook een hoop ja. :))

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:32

Laatst maakte mijn vriend mijn hele dag weer goed met 1 simpele opmerking. Ging toen echt van huilen naar lachen toe :D.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:56

Prachtig!!!
Ik zie het precies voor me, zou ook echt heel hard moeten lachen.

Zelf probeer ik ook mensen op te vrolijken, ik begroet iedereen met een glimlach op mijn gezicht en een 'goedemorgen!' . De wereld zou zoveel beter zijn als iedereen dat deed :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:59

x_Rebecca schreef:
Hahaha, je tandarts?

Ja, mijn tandarts :D
Die man heeft echt enorme humor en dankzij hem ben ik voor het grootste gedeelte van mijn angst af.
Oh, en de tweets van de "koningin" vind ik ook geniaal. Wanneer ik die lees kan ik echt dubbel liggen van het lachen _O-

Citaat:
Koningin_NL Koningin Beatrix
Wij laten de lakeien vogels tellen. Helaas alleen halsbandparkieten. Wij bellen de dierenpolitie. 144, deporteer een dier. #Tuinvogeltelling

Citaat:
Koningin_NL Koningin Beatrix
De Prins van Oranje laat weten al 22 fazanten te hebben 'geteld'. Dat wordt smullen. #tuinvogeltelling

Echt, hoe kom je erop :')

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:00

Inderdaad Cayenne, dat is echt een geniale Twitteraar :D Moet er regelmatig heel hard om lachen!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:02

Mijn vriend laatst, we zouden weggaan en ik was nog een beetje druk. Dus ik kom op een gegeven moment boven, zie ik mijn kleren al klaarliggen met als antwoord van hem: Ja, ik heb maar wat uitgekozen, dan hoefde je dat niet meer te doen... Haha echt heel lief :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:04

Ooh heerlijk dat soort dingen :') Zie het ook al helemaal voor me ! haha

Ik wordt ontzettend vrolijk van mn paard.. Loopt ze zich in het bos weer eens uit te sloven, daar krijg ik gewoon de slappe lach van.. Ook niet altijd handig, maar kan dr zo van genieten :')

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:07

Een tijdje geleden zat ik 's morgens vroeg in de bus naar het station toe. Ik zat samen met een ander meisje van mijn leeftijd in de bus. Verder was er niemand. Toen ik de bus in kwam, begroette de buschauffeur mij al erg vrolijk. Ik heb vaak nog wel eens last van een flinke ochtendhumeur, maar groette ook nog redelijk vrolijk terug. Eenmaal onderweg naar het station begon de buschauffeur vrolijk te zingen over mooie meisjes en bij het uitstappen moesten wij goed ons best gaan doen op school.

Zoiets werkte zeker goed op mijn ochtendhumeur! :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:10

Ja ik vrijdag.

Ik zou naar mn paard fietsen, alleen er reed een vrachtwagen achteruit, dus ik ging wachten. En die stopte, en de bijrijder echt zo met zn hand zwaaien van ga dr maar achter langs, en daarna heel lief zwaaien. Kreeg spontaan een glimlach op mn gezicht, niet zozeer om dat hij zwaaide maar hoe zegmaar :P.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:11

Gisteren bij de kassa van de + had de cassiere alle zegeltjes opgespaard van mensen die ze niet spaarden. ik kreeg er dus een hele boel. Toen ik zei dat dat goed uitkwam omdat de actie bijna was afgelopen en ik nog een paar messen wilde hebben, kreeg ik ipv 1 zegel voor mijn eigen boodschappen nog een stuk of 10 exra
Had meteen goede zin

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:12

hahaha heerlijk dit......

mijn man maakt mijn dag vaak goed......als hij weer eens van een stoeprand af struikelt of in de ochtend dienst als hij zo moe is dat hij zich verspreekt.......

wilde zo ooit eens vragen......he joh...doe mij eens een....l*l ipv lol :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:26

Mijn beste vriend... Ik heb het nogal lastig met een heleboel dingen en mensen hebben vaak de neiging om tijdens een gesprek dan heel probleemoplossend te werk gaan... Mijn beste vriend zegt dan gewoon, ja maar Lee, jij bent een prinsesje.. So out of place maar dan kom ik tenminste uit die negatieve sfeer :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:32

Joh, dat verhaal in de OP, mijn hemel, dat trek je toch niet? _O-

Mensen die vriendelijk groeten, vrolijke vrachtwagenchauffeurs, blije mensen, mensen die gekke dingen doen of mensen die gewoon lieve dingen doen, die kunnen mijn dag helemaal goed maken.

Maar ook die malle moeder van mij. Zij heeft hetzelfde verknipte gevoel voor humor als ik en als we dan samen een winkel binnen stappen, berg je dan maar. Zo hebben we weleens samen staan 'tapdansen' bij de kassa om korting te bedingen (kregen we niet eens :roll: ), heeft mijn moeder met een serieus droog gezicht aan de drankboer gevraagd of ie ook gymschoenen verkocht (ook al niet eens :roll: ) en ooit de meest geniale; vragen om 10 cm. tuinslang (was voor een creatief project) en, toen de helpjongen wat verbijsterd keek, zeggen 'tja, klein tuintje...'. Hij snapte 'm niet, maar wij hebben de rest van de dag kreupel gelegen.

En verder kunnen beesten mijn hele dag goedmaken met hun rare fratsen. Als mijn kat joelend onder de grand foulard verdwijnt en dan als en bobbel onder die stof over de bank ragt lig ik stuk. Als die malle paarden gekke dingen doen, zoals typisch kijken, zuchten of hinniken op rare momenten, rare bewegingen maken of schrikken van gekkigheden.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:33

Ik heb vroeger bij een juwelier gewerkt. Vaste prik was het batterijtjes in horloges verwisselen. Meestal zeiden de klanten: "de batterij is leeg" of "hij doet het niet meer". Maar waar ik nu nog steeds om moet lachen is: " de machinist is dood".

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:35

Ik hoorde de post binnen vallen en vervolgens werd er aangebeld. Blond meisje van een jaar of 14/15 vertelde me dat mijn sleutels nog in de voordeur zaten.
Mijn vertrouwen in de mensheid werd eventjes hersteld.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:45

Als ik chagerijnig ben zoek ik gewoon Rinus op bij youtube.. Geweldig zulke mensen! Ben totaal niet van de Nederlandse muziek, maar dit is gewoon super!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 13:56

Mijn kat kan mijn humeur altijd weer opkrikken. :D Hij haalt altijd zulke rare fratsen uit, zoals:

* als ik thuis kom in de heg gaan zitten en als ik er langsloop mij aanvallen
* idem met onder de tafel verstoppen
* papieren/plastic zakjes vermoorden, erin gaan zitten en erachter aan rennen

En zo kan ik nog wel even doorgaan :')

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:18

Me Zoontje van 6 maanden als hij wakker wordt om 6 uur denk ik wel van nee hè. En loop ik naar zijn bedje en kijkt hij me aan en begint hij te lachen dan ben ik weer helemaal vrolijk.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:22

de dames die bij de receptie van mijn school zitten maken mijn dag iedere keer weer goed.
altijd vragen ze hoe ik me voel en dat ik als het niet gaat direct moet komen om te bellen.
geweldig als mensen zoveel interesse in je vertonen.