wat is jouw gênante moment?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:24

Ik kwam beneden en er zat een man in motorpak op de bank.. ik herken hem niet, dus ik stel me netjes voor.. bleek het mijn neef te zijn. :+ Ik had 'm niet herkend in zijn motorpak.

Ik word er nog steeds mee geplaagd.

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:24

TheNovelist schreef:
fleurvosje schreef:
Ik heb er ook genoeg :') lijk er echt aanleg voor te hebben.

Even eentje snel die vandaag gebeurd is, ik werk in een snackbar en ik ben niet zo heel handig. Ik ben vandaag met mijn voet vast komen te zitten in de dweil :+ mijn collega hoorde mij niet dus heb zelf met een dweil bak aan m'n voeten door de zaak gestrompeld :=


Ah ik zie het al helemaal voor me! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je met je voet vast kwam te zitten in de dweil? ;)
Ik werk zelf ook in een snackbar en had laatst ook echt een gênant moment! Ik moest een broodje klaarmaken en had nogal onhandige schoenen aan (met allemaal haakjes aan de zijkant). Dus mijn veter bleef vasthaken aan mijn andere schoen en ik val keihard op de grond met dat broodje in mijn hand. Tuurlijk precies wanneer er heel veel klanten stonden.

Dit heb ik ook gehad, maar dan vlak voor ik ging paragliden. Ik dribbelde eerst nog wanhopig met van die kleine stapjes voordat ik vol voorover kiepte. Had alleen een gigantische rugzak met de vlieger op mijn rug waardoor ik net een schildpad was en overeind geholpen moest worden. Dit was op het punt waar iedereen staat te kijken hoe de paragliders vertrekken.. Dus ik had nogal een groots publiek die het zag gebeuren. Schaamde me dood. Kon niet snel genoeg van die berg afspringen :').

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:36

Ik weet niet of het onder "gênant" valt, maar ik word soms erg duizelig (zo duizelig dat ik echt op de grond moet gaan zitten in de hoop niet (flauw te) vallen) - onder andere op mijn eerste werkdag toen ik er net een paar minuten was.

Mieke93

Berichten: 495
Geregistreerd: 11-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:55

TheNovelist schreef:
fleurvosje schreef:
Ik heb er ook genoeg :') lijk er echt aanleg voor te hebben.

Even eentje snel die vandaag gebeurd is, ik werk in een snackbar en ik ben niet zo heel handig. Ik ben vandaag met mijn voet vast komen te zitten in de dweil :+ mijn collega hoorde mij niet dus heb zelf met een dweil bak aan m'n voeten door de zaak gestrompeld :=


Ah ik zie het al helemaal voor me! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je met je voet vast kwam te zitten in de dweil? ;)
Ik werk zelf ook in een snackbar en had laatst ook echt een gênant moment! Ik moest een broodje klaarmaken en had nogal onhandige schoenen aan (met allemaal haakjes aan de zijkant). Dus mijn veter bleef vasthaken aan mijn andere schoen en ik val keihard op de grond met dat broodje in mijn hand. Tuurlijk precies wanneer er heel veel klanten stonden.


Heb ik ook eens gehad, met zo van de 'bergschoenen' ging los tegen de vlakte.