nav het Primark topic Miepie77 @ [LZP] Primark deel 3 kom ik op de volgende vraag: Wat zijn leuke Outlets kwa kleding om heen te gaan in de Randstad met het OV? roept u maar
Esprit Outlet naast de Arena is idd goed! Als je het station uitloopt, loop je er tegenaan. De ingang zit links, meer richting mediamarkt. Maar die grote rode glasplaten met Esprit erop kunnen niet missen
Roermond is heel leuk maar je hebt er wel een wat dikkere portomonee nodig. Ik kom daar vaak voor mijn polo's van ralph lauren, hebben ze altijd leuke aanbiedingen van. Bij clavin klein hebben ze erg leuke aanbiedingen voor ondergoed Verder zit er nog prada, dg, armani, gucci enz enz de echt duurdere merken.
Ik woon in Roermond, aan de ene kant zou ik zeggen; bezoek het outlet centrum.. maar doe dat door de weeks. Als je in het weekend gaat stik je in de duitsers en drukte over het algemeen (werken daar is geen pretje, geloof me)
Miepie77
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 20:22
Limitless schreef:
Ik woon in Roermond, aan de ene kant zou ik zeggen; bezoek het outlet centrum.. maar doe dat door de weeks. Als je in het weekend gaat stik je in de duitsers en drukte over het algemeen (werken daar is geen pretje, geloof me)