School en (meerdere) paarden rijden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sannie275

School en (meerdere) paarden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 17:06

Wie heeft er nog meer school en rijdt meerdere paarden? Hoeveel uur heb je school en hoeveel paarden en hoeveel uur kan je rijden? Ik rijd op dit moment 3 paarden (niet allemaal even veel) en heb weer een nieuw paard aangeboden gekregen, en ik ben wel zo gek om dat ook te gaan doen, maar de tijd.. Ik werk trouwens ook nog :') En hoe combineren jullie het>?

charmedxlove

Re: School en (meerdere) paarden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:09

ik reed eerst 2 paarden die van mezelf en een verzorg dat deed ik door.
werk krantenwijk daarna school tot 3 a 4uur en dan vroeg eten en daarna snel mesten en per paard 20 minuten tot een half uur intensief rijden en in de weekenden meer rustig aan doen;)

of het was laat eten maar was normaal rond 7 uur wel klaar :D

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:13

Ik doe een HBO studie en daarnaast rijd ik 3 paarden redelijk intensief (ook op wedstrijd) en nog 2 minder intensief.
Ik wil ook wel graag werken maar daar heb ik gewoon heel weinig tijd voor en heb nog geen baantje kunnen vinden voor maximaal 10 uur in de week..

Eigenlijk is dit ook wel gewoon te veel en waarschijnlijk gaan er binnenkort ook wel 2 weg..

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:50

ik zit ook op school (universiteit masteropleiding ingenieur) en rijdt dagelijks 3 paarden soms meer. soms 5 of 6 omdat ik voor iemand werk. ik heb geen bijberoep omdat dat niet te combineren is met school en sport. ik rij intensief en elke weekend op wedstrijd. behalve tijdens examens niet

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:37

Ik rijd 3 paarden, waarvan 1 met een blijvende blessure dus dat is alleen stappen en een klein beetje draf, een staat vol in training en een is het paard van mijn moeder dat ik wat doorrijd voor haar af en toe.
Daarnaast HBO studie, en het is wel erg druk, vooral zo in de winter, maar goed te doen.
Verder werk ik op zondag ook nog op een westernstal, dus paarden genoeg denk ik zo ;)

SamanthaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 23:03

Hooi,

Ik rij 3 paarden waarvan een kwpn dressuur 3 tot5 keer per week dan een haflingerdiw ik aan het inrijden ben en ook nog een shetje waar ik vrijheidsdressuur mee doe. Dus im heb het krap met tijd.

Ik heb 3x in de week tot half 4 school dan kan ik niet naarr de harlinger en shet dus die doe ik de andere dagen en de kwpn die rij ik wel gewoon zovaak het nodig is. En met mijn huis dat maar ik of meteen na school of na het eten .

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 18:12

TAO -> STW

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 01:31

zit op de havo en rijd 2 paarden vast en soms nog eentje dr bij van een andere eigenaar. dat is best druk meestal 2 uur huiswerk per dag + op zn minst 2tot 3 uur bij de paarden ik heb geen bijbaantje ik plan het meestal zo in dat als ik vroeg uit ben er twee rijd en anders om en om.