Hoe een leuk feestje organiseren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QualityHorse

Hoe een leuk feestje organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 00:15

Hoi allemaal!

Ik zit met een probleempje,
Volgende week ben ik jarig en ik ben er nog steeds niet over uit hoe ik mijn verjaardag voor vrienden en vriendinnen wil vieren.

Tot mijn vijftiende heb ik altijd een filmavondje gehouden met de vriendinnen waar ik het meeste mee omging (6-8 meiden)..
Voor mijn 15e en 16e verjaardag heb ik een feestje gegeven met drankjes, hapjes, veel plek om te zitten/hangen en wat muziek..
In huis is er helaas niet voldoende ruimte om te dansen oid. Nu word ik dus 17 en ik heb gewoonweg geen idee wat leuk is om te
doen.. We hebben een carport waar ik een feestje zou kunnen geven, maar ik verwacht dat dat in januari (afgeschermd door zeil)
te koud is?

Heeft iemand een leuk idee voor een gezellig feest?
Ik word 17, er worden waarschijnlijk meiden én jongens uitgenodigd tussen de 15 en 18 jaar,
Er mag alcohol gedronken worden op mijn verjaardag en veel mensen vinden dansen/muziek erg leuk..

Alle suggesties zijn welkom! :D

Liefs

Anthonia_

Re: Hoe een leuk feestje organiseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:16

Ik zit met precies hetzelfde.
Stipje hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:17

Ik zou gewoon bij je thuis gaan zitten met een hapje en een drankje, en daarna de stad in met wie daar zin in heeft. Of in een cafeetje voorzitten en dan uit :)

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:19

Misschien kun je een feest organiseren zoals dit;
Gewoon drank en hapjes neerzetten. Progamma plannen. Jullie gaan bijvoorbeeld met zijn allen een film kijken. Wie wil dansen, die danst. En misschien kunnen jullie een muziek dingetje doen ofzo. En even de stad in, boven de 16, haha.

Hier heb je denk ik niet zoveel aan. Maar alle suggesties waren welkom, ik dacht: Tja je weet maar nooit he.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:23

vuurkorf er bij en de kou valt best mee hoor! eventueel binnen een deel waar je drinken kunt halen.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:27

Ik werk bij een oefenruimte/popschool/studio/podium voor bandjes en je kan het podium gedeelte ook afhuren voor feesten. Er kan dan een band of dj spelen en er is een bar aanwezig die alleen voor het feest in gebruik is. Hebben jullie niet zoiets bij jullie in de buurt? Ik zou er eens naar googlen! Kan heel erg leuk zijn. Je kan zoveel herrie maken als je wilt en hoeft daarna niks op te ruimen. ideaal!

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:32

Haha, toen ik 17 werd was het gewoon een flink aantal halve liters bier halen en gaan! Koud? Dan neem je nog maar een drankje, warm je van op :P Maar ik denk dat je je vooral niet te druk moet maken en dat je vrienden het sowieso al leuk vinden dat er een feestje is. Maak een playlist (bijvoorbeeld in iTunes) met leuke muziek, koop wat biertjes/wijntjes of maak wat cocktails? Je kan ook verschillende soorten drank en dingen om het mee te mixen op een mooi versierde tafel zetten met een cocktailshaker dan kunnen mensen zelf hun eigen drankjes samenstellen. Glazen met het bovenste randje even in water en daarna in suiker dopen, heb je een feestelijk glas! Parasolletjes en rietjes erbij.. Als je rode vodka, blue curacao en dat soort dingen bij de supermarkt haalt i.p.v. bij de slijterij zit er maar 14% alcohol in dus net zo 'sterk' als een wijntje, en dan mix je het ook nog eens met een sapje of frisdrank. Als je een straalkacheltje o.i.d. hebt kun je het best in de carport houden lijkt me. Leg wat gekke feesthoedjes, slingers enzo neer, zorgt al gauw voor gekke momenten zeker in combinatie met wat alcohol ;) Verder de carport leuk aankleden met kerstlichtjes, slingers.. Meer kan ik even niet bedenken! Wordt vast leuk!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 04:47

NM > LZP