ik zal het vanaf het begin af aan vertellen
mijn ex bff kim is de laatste tijd erg jaloers op mij en stacy
zoals : ze heeft al 2 keer tegen juan gezegd dat stacy het uitmaakt terwijl dat niet zo was

pas geleden vroeg ik stacy of ze mee wou naar paardrijden maar we zouden dan pas om half 4 terug zijn maar kim en stacy zouden smiddags om half 4 hun haar gaan krullenj voor de kerst opvoering s'avonds maar toen we tegen kim zeiden dat stacy met mij mee ging en dat ze pas om half 4 weer thuis was raakte kim in een kleine paniek en zij gou "ik moet om half drie al bij stacy zijn omdat mijn opa moet koken" stacy kon dus niet mee gaan .
de volgende morgen (donderdag ) moesten we maar tot 12 uur naar school daarna hadden we kerst vakantie eerst hadden we op school kerst ontbijt om 10 uur mochten we spelletjes gaan doen ik en stacy en nog wat andere meiden gingen op de stoelen helemaal achteraan in de hal/aula zitten kim mikkel en juan en caitlinn gingen vooraan in de hal/aula monepoly spelen maar naar en tijdje begon kim te flirten met juan en mikkel dus wij riepen juan en mikkel naar ons toe en vroegen of ze in de gaten hadden dat kim met hun zat te flirten

maar ik en stacy willen haar gaan negeren
hoe vinden jullie dat ik stacy juan en mikkel hier mee om moeten gaan
xxx