Saar4 schreef:Oh, leuk topic!
Gisteren: ik wil iets te enthousiast shampoo in mijn haren in masseren en stoot keihard mijn elleboog tegen de kraan. Vandaag, ik wil een blik knakworst onderin de kast zetten maar wil het te snel doen en knal dat blik op de één of andere manier keihard op mijn knie. Precies op telefoonbotje.... Ik heb 5 mnuten vloekend rond gehinkeld.
Maarrr de absolute topper: mijn koelkast en diepvries zitten boven elkaar en hebben identieke grote handgrepen. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de diepvriesdeur vast had en gaf er een ferme ruk aan waarna de koelkastdeur keihard in mijn gezicht knalde..... Toen mensen naar de enorme bult en blauwe plek vroegen heb ik gezegd dat ik van de trap gevallen was (heb een benedenwoning maar goed..)
Herkenbaar!
In mijn vorige appartement, met naar buiten te willen gaan. De deur beneden kei hard open trekken, maar er véél te dicht tegen staan. Gevolg: pracht van een blauwe buil in het midden van mijn voorhoofd!
Ik was wél eerlijk: ik ben tegen de deur geknald. Alleen wilde niemand me geloven