Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 13:20

Iedereen heeft ze vast wel eens :D van die suffe ongelukjes waarvan je achteraf denkt 'dat had ik moéten weten...' maar toch gaat de handeling zo automatisch dat je het eigenlijk niet kon voorkomen :+

Vanochtend wilde ik nog even een draadje wegwerken van een van mijn beenwarmers (was losgeraakt). Dus naalden erbij, toen ik klaar was wilde ik de naald terug stoppen bij de rest, giet ik zo het hele bakje naalden leeg... :') Ik zat met mijn benen een beetje wijd en goot de boel er zo overheen, wat is dan je reflex? Juist, iets opvangen door je benen dicht te knijpen... :+ Met als gevolg dat ik door die kracht een stuk of 6 naalden mijn benen in ramde. Auw... ;(
Tientallen naalden op de grond, ik zat daar als een soort acupunctuur-patiënt-gone-wrong met een stel naalden flink diep in mijn vlees. :') Ik hoop dat ik ze allemaal heb teruggevonden, anders staat mijn voeten nog een onaangename verrassing te wachten. }>

Valt een beetje in de categorie een mes opvangen als je hem laat vallen := wat mij gelukkig nog nooit is overkomen.
Wat zijn jullie pijnlijke, verkeerd afgelopen automatische handelingen? :7

Corelli

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:25

Oei, dat lijkt me pijnlijk := :(:)

Ik heb op mijn werk vaak dat de koffie uit het apparaat op mijn hand lekt (terwijl ik het kopje er onder hou) en in reflex trek ik dan mijn hand weg, terwijl daardoor alle koffie uit het kopje over mijn hand gaat :') Ook niet echt handig

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:26

De kaas die uit zo'n broodje kaassouflé komt, elke keer weer en elke keer verbrand ik me weer aan alle kanten := Verder je kleine teen stoten, maar ik denk dat iedereen dat wel is meemaakt :P

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:27

Een grill opvangen toen die viel (op m'n werk). Gevolg: Verbrande handen en onderkant van de polsen. Deed flink zeer kan ik je zeggen. :=

Poos staan koelen, toen met brandzalf erover en helemaal ingewikkeld met verband zoals een bokser. Ik heb de rest van de avond weinig kunnen doen. Stond toen maar met handschoenen kopjes koffie te serveren :+

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:29

OP een net geverfde drempel stappen in plaats van eroverheen....Terwijl je nog ZO tegen jezelf zegt, stap er OVER heen...maarnee....:+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:30

auw, dat klinkt pijnlijk!

Zo wilde ik laatste een cactus plant opvangen omdat hij viel :') Mijn hele handen en polsen onder die naaldjes. Dat deed zeer!! Moest ze er met een pincet uithalen :+

Missy_me; Herkenbaar :')
Toen wij bezig waren in ons huis heb ik boven élke drempel verpest. Kon alles over :+

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:36

je iets te abrupt omdraaien op een natte vloer terwijl er net een mojito over je schoenen heen is gegaan.. Gevolg? Gebroken pols _O-

Verder is de bakplaat met 1 ovenwant uit de oven halen en dat ie dan valt en dat je 'm dan op wilt vangen met je hand-zonder-want ook geen succes :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:37

Met een scherp mesje mijn potlood slijpen ipv met de puntenslijper, gevolg bijna de vingertop eraf (auw) en jarenlang een gevoelloze vingertop. Is gelukkig wel weer bijgetrokken. En dan nog wel van tevoren denken dat je beter een puntenslijper kan pakken ipv een mes....

Of die keer dat ik dacht dat ik wel met een paraplu kon fietsen ipv mijn regenpak aan te doen. Was de eerste keer dat ik weer ging fietsen na wekenlang herstel van een zware knie blessure. Ik had alleen even niet aan de geparkeerde auto's gedacht. Niet handig als je 0,0 % zicht hebt door een grote paraplu voor je neus. Kan je vertellen dat ik na dit fietstochtje weer wekenlang met een dikke knie vol met vocht zat.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:39

Hahaha heel herkenbaar!
Vooral als ik druk ben en op mijn manier te gehaast ben.

Zo wou ik laatst nog heel enthousiast mijn nieuwe jas showen hier, op m'n sokken de gang door de hoek om en glijd zo uit over een houten balkje, *harde klap* en toen lag ik daar languit.... Ohja en ook nog met jas in mijn armen geklemd he, ik zou ik niet even proberen om me zelf op te vangen ofzo :+

Of 100x m'n tenen stoten tegen dezelfde ophoging op de overloop :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:45

Inderdaad heel herkenbaar! :')

Zo schoof pas de lasagneschaal -net uit de oven- van de onderzetters af en dacht ik hem even tegen te houden. Heb hem snel weer losgelaten want het was wel érg warm :+

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:47

Oh, leuk topic!

Gisteren: ik wil iets te enthousiast shampoo in mijn haren in masseren en stoot keihard mijn elleboog tegen de kraan. Vandaag, ik wil een blik knakworst onderin de kast zetten maar wil het te snel doen en knal dat blik op de één of andere manier keihard op mijn knie. Precies op telefoonbotje.... Ik heb 5 mnuten vloekend rond gehinkeld.

Maarrr de absolute topper: mijn koelkast en diepvries zitten boven elkaar en hebben identieke grote handgrepen. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de diepvriesdeur vast had en gaf er een ferme ruk aan waarna de koelkastdeur keihard in mijn gezicht knalde..... Toen mensen naar de enorme bult en blauwe plek vroegen heb ik gezegd dat ik van de trap gevallen was (heb een benedenwoning maar goed..)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:49

auw, wat een pijnlijke dingen zeg!!

Wat ik vaak heb is dat je iemand waarschuwt voor een afstapje/opstapje en er vervolgens zelf geen rekening mee hou, dus vervolgens lang uit op straat ligt :Y)

of, door een deur die openstaat heen willen lopen (terwijl je je gedachte ergens anders bent) en vervolgens voor je, de deur dicht doen <<) Liep er dus keihard tegen aan, en daarna nog afvragen waarom die deur nou dicht zit, hij stond toch echt open :z
Laatst bijgewerkt door Gianti op 16-12-11 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:50

Saar4 schreef:
Oh, leuk topic!
Maarrr de absolute topper: mijn koelkast en diepvries zitten boven elkaar en hebben identieke grote handgrepen. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de diepvriesdeur vast had en gaf er een ferme ruk aan waarna de koelkastdeur keihard in mijn gezicht knalde..... Toen mensen naar de enorme bult en blauwe plek vroegen heb ik gezegd dat ik van de trap gevallen was (heb een benedenwoning maar goed..)

_O-, ik zie het ook echt voor me :')

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:53

Stukje van je hand afschaven als je plakjes kaas aan t fixen bent :$ Is mij wel een paar keer overkomen xD
Op je lip bijten of tong is ook zo iets stoms en pijnlijks :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 13:54

Die koelkast, hahaha. :')

Staan een hoop pijnlijke dingen tussen trouwens, auw! :=

Dat van die kaassoufflé heb ik met pizza. Je wéét dat het veel te warm is, en dan toch dat hapje nemen. :7

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:56

Fiffill schreef:
Dat van die kaassoufflé heb ik met pizza. Je wéét dat het veel te warm is, en dan toch dat hapje nemen. :7

Dat heb ik dus met een hartige taart die ik wel eens voor het avondeten maak, daar doe ik ook wat fruit in. Loei- en loeiheet en elke keer trap ik er weer in, het ruikt ook zo lekker. _O-

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:05

Saar4 schreef:
Oh, leuk topic!

Gisteren: ik wil iets te enthousiast shampoo in mijn haren in masseren en stoot keihard mijn elleboog tegen de kraan. Vandaag, ik wil een blik knakworst onderin de kast zetten maar wil het te snel doen en knal dat blik op de één of andere manier keihard op mijn knie. Precies op telefoonbotje.... Ik heb 5 mnuten vloekend rond gehinkeld.

Herkenbaar!
In mijn vorige appartement, met naar buiten te willen gaan. De deur beneden kei hard open trekken, maar er véél te dicht tegen staan. Gevolg: pracht van een blauwe buil in het midden van mijn voorhoofd!

Ik was wél eerlijk: ik ben tegen de deur geknald. Alleen wilde niemand me geloven :+

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:06

Ik heb ook wel eens geluk!!

Regelmatig de priem van de tafel afstoten en dan belandt hij nét naast m'n voeten recht in de vloer stekend :')

Edit: voor degene die niet weten wat een priem is, een soort van vlijmscherpe ijzeren punt in een houten handvat, gebruik je om leer mee te bewerken

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 14:09

Wat ik ook eens heb gehad is dat ik een kopje uit de kast pakte op mijn oude werk, en er viel er eentje uit. Ik ving het kopje op met mijn hand, spat dat ding ineens uit elkaar :oo gevolg: allemaal kleine stukjes kopje in mijn arm :+ heb er nog steeds littekens van.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:11

Ik ben de queen van domme ongelukjes :Y) Vooral als ik ongesteld moet worden!

Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen :') )

Tsja... :')

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:12

Hehe ik had in m'n oude kamer m'n bank langs de vensterbank staan, met daarin een cactus.
Nou had ik op een keer een date en ik zou even heel nonchalant m'n been over de leuning slaan.
Met m'n blote voet dus midden in de cactus :') Niks meer over van nonchalante ik :))

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:14

De deur hard dicht trekken maar vergeten dat je je fout nog niet verplaatst had. Auw nagel van me teen :+

Dit is meer een domme:

Naar een deur toe lopen waar trekken staat.. het voorlezen en zien dan toch gaan duwen. Trekt de ander hem open. KABOEM hoofdpijn. :=

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:15

Oh wat herkenbaar allemaal. :')
Ik heb het inderdaad vooral met dingen opvangen, zowel met m'n handen als met mijn heup als er iets van het aanrecht afvalt. Ik heb al eens een mes met mijn heup opgevangen, en laatst een loeihete mok, auwww. Ik heb ook wel eens gehad dat mijn oud-werkgever een sleutel naar me gooide en dat ding zó in mijn hand terecht kwam dat één van de sleutels zich vol in mijn hand boorde. Was echt een diepe wond, niet normaal en dat van een stomme sleutel.

En de voor mij dagelijkse dingen zijn toch wel ongeveer elke deuropening, tafelpoot en alle mogelijke randjes en plintjes meepakken. En nee ik ben niet ontzettend breed en de deuropeningen normaal, maar toch blijft het moeilijk om er in het midden doorheen te lopen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:19

phormicola schreef:
Ik ben de queen van domme ongelukjes :Y) Vooral als ik ongesteld moet worden!

Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen :') )

Tsja... :')

ooh dit verhaal is echt erg, ik heb gewoon nu nog medelijden met je := :(:)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:20

Dat gebeurd dus elke maand, een week lang :')