van die suffe ongelukjes waarvan je achteraf denkt 'dat had ik moéten weten...' maar toch gaat de handeling zo automatisch dat je het eigenlijk niet kon voorkomen 
Vanochtend wilde ik nog even een draadje wegwerken van een van mijn beenwarmers (was losgeraakt). Dus naalden erbij, toen ik klaar was wilde ik de naald terug stoppen bij de rest, giet ik zo het hele bakje naalden leeg...
Ik zat met mijn benen een beetje wijd en goot de boel er zo overheen, wat is dan je reflex? Juist, iets opvangen door je benen dicht te knijpen...
Met als gevolg dat ik door die kracht een stuk of 6 naalden mijn benen in ramde. Auw... 
Tientallen naalden op de grond, ik zat daar als een soort acupunctuur-patiënt-gone-wrong met een stel naalden flink diep in mijn vlees.
Ik hoop dat ik ze allemaal heb teruggevonden, anders staat mijn voeten nog een onaangename verrassing te wachten. 
Valt een beetje in de categorie een mes opvangen als je hem laat vallen
wat mij gelukkig nog nooit is overkomen. Wat zijn jullie pijnlijke, verkeerd afgelopen automatische handelingen?

Liep er dus keihard tegen aan, en daarna nog afvragen waarom die deur nou dicht zit, hij stond toch echt open
Is mij wel een paar keer overkomen xD
gevolg: allemaal kleine stukjes kopje in mijn arm