Lekker kliederen en zelf geuren toevoegen enzo.Nu zit ik alleen nog een beetje met de benodigdheden, waar ga ik dat allemaal (goedkoop) bestellen.
Dit is wat ik nodig heb:
* Soja was voor de kaarsen en soja was voor de wax melts (die voor de wax melts en kaarsen moet wat ik begrepen heb anders zijn, omdat die los van het vormpje moeten komen, en de kaarsen wil ik juist in potjes maken).
De soja was is alleen overal erg duur, vanaf zo'n 10 euro per kilo. Ik heb ook geen idee hoeveel ik nodig heb voor een beetje fatsoenlijke kaars? In het buitenland is dit allemaal veel goedkoper maar die verzenden dan vaak weer niet naar nederland, dus als iemand hiervoor een goedkope shop weet?
* Lont, het liefst heb ik van die kant en klare met zo'n metalen dingetje aan de onderkant.
* geurolie.
* Kleur tabletten, om de was een leuk kleurtje te geven. Ik heb ook ergens gelezen dat je hiervoor was krijtjes kan gebruiken, is dat echt zo? Brand je kaars dan nog gewoon goed, en wordt de kleur mooi egaal?
Zijn er meer mensen die dit zelf doen of willen gaan doen? Misschien is het leuk om hier ook wat ervaringen uit te wisselen?
Ik ben dus op zoek naar een shop die het liefste dit allemaal heeft, of in elk geval goedkope soja was. Ik was al uitgekomen op http://www.knutseltasjes.nl/ Deze shop heeft eigenlijk alles, alleen de soja was is dus best duur, en ze hebben maar erg weinig kleurtjes vind ik.
, ze ruiken heel sterk dus net had ik ze alle 3 bij elkaar en dan om en om ruiken maar ik rook alles door elkaar, je ruikt het door de dop heen