Ik heb eindelijk weer eens een vrijdag vrij en wel zin om vanavond te gaan stappen Bij gebrek aan vriendinnen hier in de buurt dacht ik, misschien is er op bokt nog wel iemand die mee wil
Meestal ga ik wel naar de Filemon (21+ geloof ik) maar kan natuurlijk ook best eens ergens anders naartoe
Ach gewoon gaan Ben vorige week ook geweest terwijl ik om 9 uur vrijdag weer school had. Nee maar ik snap 't wel. Ik had maar van 9 tot 12 ofzo school die vrijdag. Dan kan 't wel. Maar als je echt moet werken is 't wat minder
HTM
Geplaatst: 08-12-11 15:55
Wil wel mee, maar de reistijd is toch wat lang. Voordat ik er ben kan ik weer naar huis Moet ook nog wat paarden rijden vanavond, en morgen gewoon weer fris en fruitig aan het werk..
Lijkt mij wel leuk om eens af te spreken met een stel Mijn werktijden zitten alleen altijd tegen, vrijdagavond en zondag ochtend De zondag vind ik op zich geen probleem hoor trouwens, word ik hard van.
Komende zaterdag de 17e ben ik in Utrecht en heb ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer zin om uit te gaan Dus ik weet niet of er die dag mensen zijn die mee zouden willen? Zou gezellig zijn als we met een groepje konden gaan!