De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AxS136

De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 16:27

Je kent het wel, een mede-mens maakt een dikke blunder en jij moet dat net weer zien. Behalve dat dit goed voor de lach spieren is, maakt het je dag ook nog eens goed.

Laat ik eens beginnen.

Vanmiddag uit school , ging ik even tanken. Achter mij stond nog zo'n tank-ding. Komt een vrouwtje in een Japanse auto aanrijden, met de neus dezelfde kant op. Ze stapt uit en komt tot de conclusie daar de tank dop daar niet zit. Ik zeg netjes "Uw tank dop zit aan de andere kant.'' Zij zegt : O dank u wel mevrouw.
Ik ben klaar en rij weg.

Dan zie ik dat ze om het tankstation heen rijd, en vervolgens aan de andere kant weer met de tankdop aan de andere kant staat.NEE dat was nog niet alles!! Je raad het al, ze rijd weer naar de andere kant en maakt weer dezelfde fout. :') Toen snapte ze dat ze moest draaien ,en dat de neus de andere kant op moest.
Mijn dag is in ieder geval goedgemaakt!!

Een tijdtje terug.

Ik fiets door de stad. Kom een jonge tegen waar ik ooit een blauwe maandag wat mee gescharreld heb.
Ik kijk hem aan, hij mij. Zo loopt hij tegen een lantaarnpaal op. :') Moest naar huis fietsen met de mascara op mijn kin van het lachen!

Tijdens mijn afrijden, reed er achter mij een man die met zijn hoofd op het stuur sloeg. Was heel verleidelijk niet in die achteruit kijk spiegel te kijken. Toen ik later weer eventjes stiekem keek , had hij zijn tanden al in het stuur gezet. Heb de andere 20 minuten met een giga grijns gereden. :')

Suusie22

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:30

haha geniaal _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:32

Whaaaahha leuk! :')

Ik heb weleens gezien dat de buschauffeur zo de bus weer in glibberde door de sneeuw.. Ik heb de hele busreis met een grote glimlach op gezeten. :P Verder mensen zien struikelen, vallen, etc. :+

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:35

Ik zie heel vaak mensen vallen als ik ergens zit in de pauze ofzo, en je ziet ze dan altijd zo beschaamd om zich heen kijken van 'hopelijk zag niemand dat' :+
En ik was een keer m'n toenmalige pony uit het weiland aan het halen toen er veel sneeuw lag, en toen kwam er een postbezorgster op een brommertje en die ging toch onderuit :oo :')
Ze was ook helemaal pissig en ik moest heel veel moeite doen om niet te lachen, ze is daarna nog 3x gevallen ofzo :+

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 16:41

Ik weet er weer 1, hoe kon ik die vergeten!!

Ik werkte in de Marskramer, stond alleen achter de kassa. Ben niet zo groot. Dus ik verdwijn makkelijk achter stelling.

Er kwam een man binnen , een nogal slordig type ,die echt oplettend omzich heen keek, zo van zie ik iemand. Ik hou die man dus vanachter een stelling verdekt opgesteld in de gaten. Die man kijkt nog eens goed omzich heen, zie hem duidelijk op 1 been leunen, een een GIGANTISCHE harde scheet laten. Hij trok echt echt een opgelucht gezicht. Hij pakt ding en loopt naar de kassa, ik kom achter de stelling weg mijn best doend om me lach in te houden, hij had een rood gezicht hij schaamde zich kapot! Heb hem heel vriendelijk een prettige dag gewenst , en hij rende zowat de winkel uit.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:43

AxS136 schreef:
Ik weet er weer 1, hoe kon ik die vergeten!!

Ik werkte in de Marskramer, stond alleen achter de kassa. Ben niet zo groot. Dus ik verdwijn makkelijk achter stelling.

Er kwam een man binnen , een nogal slordig type ,die echt oplettend omzich heen keek, zo van zie ik iemand. Ik hou die man dus vanachter een stelling verdekt opgesteld in de gaten. Die man kijkt nog eens goed omzich heen, zie hem duidelijk op 1 been leunen, een een GIGANTISCHE harde scheet laten. Hij trok echt echt een opgelucht gezicht. Hij pakt ding en loopt naar de kassa, ik kom achter de stelling weg mijn best doend om me lach in te houden, hij had een rood gezicht hij schaamde zich kapot! Heb hem heel vriendelijk een prettige dag gewenst , en hij rende zowat de winkel uit.

:') _O-

Ik zie het gewoon helemaal voor me

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:45

hahahaha _/-\o_ .

ik had vandaag weer zo'n saaie reis in de bus, tot ineens een groepje kinderen de bus in kwam en de vloet was een beetje nat, en de bus begon te rijden.. je raad het al, het laatste meisje die niet zo snel richting een lege stoel kon lopen ging vollop achterover onderuit :') , maakte mijn hele busreis weer goed haha. wel een beetje gemeen van mij eigenlijk :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 16:58

Haha, er liep hier net iemand voorbij op MEGA-hakken die voor het eerst op hakken loopt volgens mij.... :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:03

Ik zat net in de bus. en een man wilde alvast naar de deur lopen en sprong van het afstapje af. heaas voor de beste man remde de bus. en vloog deze man letterlijk door de bus. Gelukkig had hij niks.maar het zag er erg komisch uit

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:04

Het is al een hele tijd geleden, maar mijn moeder en ik liepen in een witgoedzaak en daar stond een rijtje met videocamera's. In die tijd hadden ze nog niet zoveel keuze en waren ze nog vrij prijzig, ook hadden ze nog niet van die mooie lcd-schermpjes. De camera's stonden op een statief en daaraan zat een draaiarm (zoals deze). Nu was het zo dat de draaiarm naar voor toe wees. Een mevrouw liep erheen en keek in de draaiarm, ze dacht dat dit het kijkgaatje was!! Natuurlijk zag ze niks en ze ging de verkoper halen om te vragen of hij de camera aan wilde zetten. Hij vertelde dat alle camera's al aan stonden en mevrouw keek opnieuw in de draaiarm en liep wederom naar de verkoper om te zeggen dat ze toch écht niets zag.
Mijn moeder en ik hadden de tranen over onze wangen lopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:05

Gisteren toen ik uit school fietste, was er dikke topless man aan het dansen op het zebrapad. :'D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:08

Manegepaard schreef:
Gisteren toen ik uit school fietste, was er dikke topless man aan het dansen op het zebrapad. :'D

:~

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:11

Leraar die tegen een paal loopt in school, of je vriendin haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:12

Danique_G schreef:
Manegepaard schreef:

:~

HIJ IS MIJN HELD. _O-

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:14

Vorig jaar winter gleed er een vrouw zo van een opstapje af... Ik schrok best wel ondanks het er erg grappig uitzag, maar toen mijn vriendin vroeg: 'Gaat het mevrouw' en het bleek een meneer te zijn, heb ik mezelf toch maar snel omgedraaid omdat ik m'n lach niet meer kon inhouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:18

hahaha idd natte vloeren in de bus := of een man aan het prutsen met een sleutel die hij probeerde op wat hij dacht zijn fiets , bleek het de verkeerde fiets te zijn :+ hij al helemaal vloeken en tieren tot het besef dat het de verkeerde was.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:20

Oja, dat bruggertje dat tegen me opliep toen ik in de 5e zat ofzo... Hij keek opzij, al lopend(domdomdom... :') ) en liep zo hoppa in mijn armen :') ik vond het zo zielig he, hij wist niet hoe snel 'ie weg moest komen, ik kon me dat zó goed voorstellen _O-

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:29

Ik had vorige week in de tram een oude vrouw. Ze komt binnen, probeert met haar OV-kaart in te checken door hem tegen het stop-knopje te houden. Tramchauffeur legt uit hoe ze moet inchecken, drukt ze vervolgens op de knop met een twee erop. Ons openbaar vervoer gaat op regio's, en de 2 betekent dat ze buiten de regio Helsinki wil reizen. 2 haltes later wil ze uitstappen. (Ze dacht dus dat de cijfers het aantal haltes betekende, niet het aantal zones.) Ze drukt op de stopknop, tram stopt, en probeert vervolgens de deur te openen door nog heel vaak op de stopknop te drukken. Het was eigenlijk best zielig, maar ik moest er best om gniffelen :o

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:35

Bij mij zat er laatst een jongen naast me in de bus. En ik zat uit het raam te kijken maar uit m'n ooghoeken kon ik heel de tijd die jongen zien.
Tot de bus de bocht om ging en die jongen ineens weg was..
Was die dus van z'n stoel gevallen en het gangpad ingerold :')

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:37

iemand die in giethoorn een brug op fietste ... alleen het niet haalde en vervolgens achteruit de brug af het water in reed _O-
ik moet er nog om lachen als ik er aan denk.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:40

We waren uitgenodigd door een bedrijf dat net was verhuisd naar een nieuw pand. Eerst kregen we koffie in de nieuwe ontvangstruimte, zag er prachtig uit,hele mooie nieuwe vloerbedekking. Gooit 1 van de genodigden een kannetje koffiemelk om. Grote vlek in de gloedjenieuwe vloerbedekking! Dan bedenk ik gelijk: ben ik blij dat ik dat niet was...

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:43

Oh ja, en de keer dat er een boot aan wou leggen bij een smalle steiger. Er stond nogal wat wind en de vrouw kreeg het ding niet aan de kant. Springt er een forse man, al scheldend, uit de boot, op de steiger en begint aan die boot te sjorren. Toen viel de wind dus weg en de man achterover van de steiger in het water! Ben maar naar binnen gegaan, moest zooo lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:46

Vanochtend ging er een rennende brugklasser onderuit de trap af.
Tsja O:)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:54

Ojaa leraren vallen bij ons vaak over onze tassen :+

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:59

ook zoiets doms.. red je je vriendin van tegen een lataarnpaal aan te lopen, lachend klets je nog eventjes na (dus ik kijk haar aan.. dom) loop ik zelf WEL tegen de lataarnpaal op :o