ik heb een hondje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

ik heb een hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 20:24

Ik moet het gewoon even kwijt.
We hebben een hondje. Zijn net wezen kijken en hebben een afspraak gemaakt met de eigenaar de we er eentje willen hebben.
De hondjes zijn nu pas een week oud, dus ik moet nog even geduld hebben, maar dat maakt niet uit. We mogen iedere week even komen kijken en op die manier zie ik mijn hondje helemaal 'hond worden'. Want nu zijn het nof echt van die hoopjes. Ze hebben de oogjes nog dicht.
Ik heb een paar foto's gemaakt, maar met de gewone camera, de digi heeft namelijk kuren.
Ik heb net gewoon een inimini hondje op mijn hand gehad,echt gaaf.
En het ras.......een golden retriever. Tsja ik weet het. Ik was pas nog op zoek naar een ander ras, maar na overleg en overleg en nog eens overleg, zijn we toch maar weer op een Golden uitgekomen. Dat vonden we toch allemaal de mooiste hond, dus.........
Nou ik houd jullie op de hoogte

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 20:30

O wat leuk!
Ik ben benieuwd naar je foto's. Je kunt ze toch wel inscannen he?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:26

Whaaaaaaa! wat gaaf voor je!
Wel foto's als je hem hebt hè?

Waar heb je hem "gehaald" ?

Wij zijn ook al een tijdje aan het overwegen, vind die Goldens zo schattig Lovers

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:27

Heej leuk zeg!! Golden retrievers zijn schattig!! *LOL* Wel foto's maken he? Knipoog

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 21:36

Ooh leuk een Goldie. dat wordt dan nog lang wachten als hij/zij nog pas 1 week is
Bij ons bij de hondenverenging en dan bij de puppy's zit ook een golden retriever pup en die is zo cute Lovers .
Dat zijn zo lekkere dikke wollige pupjes Kwijl
Maar hebben jullie hem nou al uit gekozen? Lijkt me best moeilijk kiezen als hij/zij nog maar 1 week is.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 22:56

He feetje, ik weet nog wel een adresje, mijn schatje heeft namelijk nog 8 broertjes en zusjes (hint hint). De rest hoor je wel irl of via pb.
Ik zal de foto's inscannen, maar ik ben net aan een nieuw rolletje begonnen. Maar ik ga volgende week weer kijken en dan maak ik nog foto's en dan zal ik het rolletje wel snel volhebben.
Nee hoor, annelou, we hebben nog geen puppy gekozen. dat kan ook nog helemaal niet, want je kunt nu nog niks over het karakter van de hond zeggen. Maar dat komt wel goed want zowel vader als moeder zijn schatten van honden. We waren de eerste die kwamen kijken, dus we hebben met eigenaar afgesproken dat we ook de eerste keus hebben als we een puppy gaan uitkiezen. We zijn nu al gaan kijken, omdat we 'ons' hondje dan echt vanaf het begin af aan kunnen zien groeien. (Al weten we nu nog helemaal niet waar hij zich ergens in het krioelende hoopje bevond. )
Ik ben echt zo blij als een klein kind. Ik was al een tijdje aan het kijken en als ik dan belde dan was er of een mega wachtlijst (verenigingen) of alle puppies waren al weg. En nu zijn we zelfs de eerste.

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 08:27

ow wat een schatje, veel plezier met hem:d

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:01

oh leuk!!! wij hebben ook al eerder een golden gehad, nu hebben we er eentje van 9 maanden, zoooooo schatje is het!! (wel ontzettende draak , maar zooooo lief)
stuur fotos !!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 16:06

Als de foto's klaar zijn dan zal ik ze op bokt zetten.
Ik kon me net dus niet meer bewingen en ben even naar de dierenwinkel geweest. Heb ik even geinformeerd naar de kosten van een benche en wat zag mijn oog toen: een mega lief blauw puppy-halsbandje. Dat kon ik dus echt niet laten liggen, dat begrijpen jullie wel. Het was maar 1.36 euro, dus daar kan ik geen buil aan vallen. Nu vind ik het echt helemaal leuk zeg.

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:30

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Leuk dat je hem van week tot week groter kan zien worden Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:14

Ooh! Lief lief lief lief!! Haha!
Ik hoop dat de foto`s er snel op staan, kan ik lekker wegkwijlen Tong uitsteken Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:10

Oeh! How kjoet! Dat halsbandje lijkt me zo lief staan bij zo'n kleintje!

Wij gingen een paar jaar geleden voor een hond kijken.
Die man had ook puppies.
Gaat ie er twee halen *LOL*
Zet ie ze op zo'n plank. Ook nog schuin!
Het leken net twee van die geparkeerde autotjes Lovers *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:08

Golden retrievers zijn leuk, wij hebben een kruising: labrador/golden retriever. 1 nadeel: ze verharen heel erg Haha!

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:46

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. En erg leuk om ze zo te zien opgroeien. Mijn goldens zijn inmiddels al 9 en 10 jaar en ze zijn nog gaaf!!!