hihi, lekker toch bokken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 13:02

Dit is de vierde week van mijn project bij een heel groot telecommunicatiebedrijf, waar ik desondanks op mijn werkplek GEEN internet en e-mail heb... Te duur, want ik zit 'maar' op een intern project waarvoor ik niet met de buitenwereld hoef te communiceren. Koe

De eerste week had ik het nog te druk met ingewerkt worden om Bokt uberhaupt te missen. De tweede week begon ik me af te vragen of ik dat hier op deze manier wel 10 weken zou volhouden Knipoog. De derde week lieten onze supervisors ons zien welke pc we mochten gebruiken om onze mail te checken (etc. etc.).

En deze week... wordt een hele lamme week! Onze ene supervisor (de fanatieke) is namelijk een week weg, de andere supervisor (de relaxte) is er wel, maar die vindt het prima als deze pc intensief gebruikt wordt. Mijn twee andere collega's en ik (de derde is ziek) rennen nu de hele dag om de beurt naar die bewuste pc toe om mail, forums e.d. te checken en het valt heeeeelemaal niet op... Haha!

Deze week zal ik overdag dus toch weer wat meer op Bokt te vinden zijn...! Party!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:26

Cool echt goed hey Karin!! Dan kun je tenminste je verslaving een beetje onderhouden Lachen

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:52

ohw ohw ohw.. wat ben jij erug!! Haha!
wel gezellie hoor! Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 15:19

whahaha, kies dan een werkje als ik... Heel gezellig....
En lekker i-netten, wel druk, maar ok... K*t werk ook, dus tsja... Krijg zo mijn eigen e-mail adres! woohoooooooo....

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 16:47

Werk je voor KPN? ik ook namelijk.
gr,
Prima

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-08-20 17:52 ]</font>