Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Het enige (in mijn ogen) nadeel is dat ze niet kan zien welk nummer je als volgende hoort.
, heel fijn ding. En anders gewoon mijn telefoon (blackberry).
. Melisjee schreef:Ik zelf heb met de Shuffle geen ervaring, maar voor wat ik weet van anderen is dat ze het gewoon goed doen. Het enige (in mijn ogen) nadeel is dat ze niet kan zien welk nummer je als volgende hoort.
Verder kan je hem ook op 'slot' zetten, dat hij niet reageert als je per ongeluk op een knopje drukt tijdens het rijden.
. Tijdens het rijden ga ik toch niet kijken welk nummer er als volgende komt, dus dat maakt niet uit.

joenohoe schreef:Is er dan niemand die meer zonder herrie aan zn kop kan ? Er is toch niets lekkerders dan 's morgens in alle vroegte in de stilte te rijden en één te zijn met je paard in plaats van die paasei in je oren... En op de fiets en in de auto en tijdens het hardlopen en en en ... Met herrie op je kop kun je je nooit echt concentreren op je paard en contact leggen met je paard. Niet verkeerd bedoeld, maar ik vind het behoorlijk ziek, al die mensen die altijd met een koptelefoon met herrie op lopen en zich daarmee afsluiten van de wereld. En ik hou echt van muziek hoor, maar ook van stilte, wat is er nu mooier dan op een mooie zondagochtend buiten staan en de vogeltjes horen fluiten... Of gewoon stilte horen ?

Angela schreef:joenohoe schreef:Is er dan niemand die meer zonder herrie aan zn kop kan ? Er is toch niets lekkerders dan 's morgens in alle vroegte in de stilte te rijden en één te zijn met je paard in plaats van die paasei in je oren... En op de fiets en in de auto en tijdens het hardlopen en en en ... Met herrie op je kop kun je je nooit echt concentreren op je paard en contact leggen met je paard. Niet verkeerd bedoeld, maar ik vind het behoorlijk ziek, al die mensen die altijd met een koptelefoon met herrie op lopen en zich daarmee afsluiten van de wereld. En ik hou echt van muziek hoor, maar ook van stilte, wat is er nu mooier dan op een mooie zondagochtend buiten staan en de vogeltjes horen fluiten... Of gewoon stilte horen ?
Die reactie kun je beter plaatsen in het topic wat hierboven wordt genoemd
De ipod komt dus wel goed uit de ervaringen (waarbij mij zelf de shuffle het fijnste lijkt). Iemand ook nog ervaring met een ander soort?

joenohoe schreef:Is er dan niemand die meer zonder herrie aan zn kop kan ? Er is toch niets lekkerders dan 's morgens in alle vroegte in de stilte te rijden en één te zijn met je paard in plaats van die paasei in je oren... En op de fiets en in de auto en tijdens het hardlopen en en en ... Met herrie op je kop kun je je nooit echt concentreren op je paard en contact leggen met je paard. Niet verkeerd bedoeld, maar ik vind het behoorlijk ziek, al die mensen die altijd met een koptelefoon met herrie op lopen en zich daarmee afsluiten van de wereld. En ik hou echt van muziek hoor, maar ook van stilte, wat is er nu mooier dan op een mooie zondagochtend buiten staan en de vogeltjes horen fluiten... Of gewoon stilte horen ?
Goedkoop want hij is wat ouder, maar super degelijk.
Hij is wel iets groter dan de Shuffle en heeft ook geen clip, maar batterij is zeer goed, hij is een stuk goedkoper en gebruiksvriendelijker als het gaat om nummers erop zetten. Wij hebben ook een Ipod Shuffle thuis, maar ik vind het onhandig werken met die software om nummers erop te zetten. Mijn Philips was 30 euro geloof ik.