Familie na +/- 8 jaar weer zien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Familie na +/- 8 jaar weer zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:01

Ik ging vroeger veel om met familie maar eigenlijk is dat heel erg verwaterd. De familie aan mijn vaders kant zie ik vaak alleen met zijn verjaardag, dus 1x in het jaar. En dan nog niet eens iedereen want mijn vader woont in Duitsland en zijn familie woont allemaal in IJmuiden, Alkmaar en Velserbroek. Dus niet naast de deur. En van mijn moeders kant heb ik nog maar 1 oom. Eigenlijk 2 maar die andere heeft zich van de familie vervreemd. Ook het contact met mijn 'goeie' oom is sinds 2003 ongeveer verwaterd. Hij heeft 2 kinderen wat dus mijn nichtjes zijn en buiten hen heb ik dus geen familie meer aan mijn moeders kant. Afgelopen juni ben ik voor de gein es gaan kijken of mijn nichtjes Hyves hadden. Zij zouden ongeveer 13 moeten zijn dus dan was de kans groot dat ze wel Hyves zouden hebben. En idd, de jongste vond ik op Hyves. Natuurlijk zat haar zus er ook op en ik heb ze gelijk allebei toegevoegd. Sinds toen heb ik weer contact met die meiden en daar ben ik echt heel blij mee. Heb de oudste voor het laatst gezien als kleuter geloof ik en de jongste als baby. Lisa is nu 14 en Suzanne 12 of 13 geloof ik. Het is ongelooflijk om te zien hoe zij zijn uitgegroeid tot 2 prachtige meiden die ook nog eens allebei paardrijden. :D Dus we hebben zeker iets om over te praten. :)) Ik heb aan hun de email van hun vader gevraagd en sindsdien mailen we af en toe. Hij is purser bij de KLM en het is altijd leuk om te lezen waar hij nu weer heen gaat. (word er alleen wel een beetje jaloers van. :') ) Heb nu mijn tante op FB en hebben een tijdje zitten kletsen en dat ik maar eens daarheen moest komen. Dus met wat moeite (omdat mijn oom veel weg is) een datum gepland en ik ga er komend weekend heen. :) Blijf gelijk een nachtje slapen want je kan niet 8 jaar in 1 dagje proppen. :+ Ze hebben ook een hond en toen ik zei dat ik van wandelen en het bos hou moest ik maar gelijk goeie schoenen meenemen want we zouden dan het bos ingaan met de hond. En 's avonds gezellig foto's van vroeger kijken enzo. Ik vind het wel heel spannend want 8 jaar is niet niets...en dan mijn nichtjes die ik niet heb zien opgroeien...ben er wel heel blij mee dat ik zo welkom ben maar ik denk dat ik heel wat moeite moet doen om mijn tranen binnen te houden. :')

Maar ik heb er iig heel veel zin in!! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:03

Wat ontzettend mooi Marlies! Geniet ervan! En, ik denk dat het geen enkel probleem is als je emotioneel wordt, waarschijnlijk is dat geheel wederzijds. :)

fjordjes

Re: Familie na +/- 8 jaar weer zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:07

Dat moet een fijn gevoel geven dat je na 8 jaar zo welkom bent in de familie! Veel plezier en lekker genieten :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:08

Jans, ik ben op het moment echt heel snel emotioneel...het is gewoon niet normaal meer. :')
En het voelt idd heel fijn. :j Maar het komt nu wel snel dichterbij...toch wel spannend. :=

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:09

Ik leerde mijn paps kant van de familie pas kennen met het overlijden van mijn oma, zo'n 3 jaar geleden :j
Nu zijn ze echt weer familie en zien we ze regelmatig :)

Daarvoor nog nooooit gezien..

Wat gaaf dat jij je familie ook weer kan zien en her-ontmoeten :)
Het is toch een heel lange tijd geleden inderdaad :j
Word een spannend weekend voor je.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:10

Vooral omdat mijn oom de broer is van mijn moeder...en mijn moeder is al 17 jaar overleden dus misschien kan hij nog dingen vertellen over mijn moeder...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:14

Wat fijn dat je je familie weer ziet.
Heel veel plezier.

Ik heb sinds jaren weer contact (email) met een oom.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:15

Fijn dat je daar weer contact mee hebt! :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:16

Veel plezier Marlies!!
Ben erg benieuwd maar het zal vast gezellig zijn!! :)
Het is en blijft familie en vind het ook mooi dat ze je zo warm in de armen sluiten.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:17

Gaat vast helemaal goed komen :)!
Hoop dat je een heel leuk weekend krijgt :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:18

Ja, ik vind het jammer dat het zo verwaterd is...met mijn gehele familie. Maar ik ben blij dat ik nu weer contact heb met ze. En mijn nichtjes vinden het helemaal geweldig dat ik kom. :D

Thanks Laura! :*

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:22

Als je familie net zo enthousiast is als jij kan het niet mis gaan.

Toch lijkt het mij wel eng om er gelijk te blijven logeren.
Stoer dat je dat doet.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:26

Ik vond het heerlijk om vorig jaar (een deel van) mijn familie weer te ontmoeten na lange tijd.
Geniet ervan!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 14:31

Eng om te logeren? Nee, heb er geen moeite mee...denk ik. :')

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 14:34

Wat fijn zeg Marlies! Ik wens je vast heel veel plezier toe, en hopelijk kan het contact nu stabiel blijven :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:40

leuk zeg!
Heb pas geleden mijn zus weer gezien.. die had ik 6 jaar niet gezien.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:24

Wat fijn zeg, dat je weer contact hebt met je familie! Veel plezier dit weekend en ik ben benieuwd hoe het was. Leuk ook, dat je zo welkom bent! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 21:49

Vergeef mij mijn late reactie. :+

Maar mijn weekend was echt super! :D Het was ontzettend leuk om mijn oom en tante weer te zien en vooral mijn nichtjes want die zijn echt groot geworden! We hebben dia's van vroeger gekeken. Daarop is mijn moeder nog als jong meisje te zien met mijn oom. Ook de trouwvideo van mijn oom en tante gekeken. Daar sta ik ook nog op met plateauzolen en 'big hair' en bril. :') Maar ook mijn opa en oma die nu niet meer leven...raar om ze daar nog levend en gezond te zien.

Tevens hebben we heel veel gepraat en zij gaan mij helpen om mijn leven om te gooien. Weg van het (schoonmaak)werk wat ik nu doe en doodongelukkig ben. De planning is om een BBL opleiding te gaan doen om zo een betere en leukere baan te vinden waarin ik in gelukkig ben en het naar mijn zin heb. Mijn oom gaat mee naar een open dag van het ROC waar ik heen wil. Vind het toch wel prettig dat ik niet alleen hoef. Natuurlijk moet ik het bijna allemaal zelf doen maar ze motiveren mij op een positieve manier en dat stimuleert enorm. :j Ze zijn heel positief en hebben alle vertrouwen in mij dat het mij ook gaat lukken. En vooral dat ze zeggen dat ik het allemaal zo goed oppak en gelijk dingen in beweging zet doet mij heel veel. Ze zeggen het als ze vinden dat ik het goed doe. En dat is heel fijn om te horen als je verder meer negatieve dingen te horen krijgt dan positieve. Het is fijn om te weten als je iets goed doet want dat motiveert alleen maar meer. :) Mijn tante is trots op mij en dat doet mij ontzettend goed. *doet d'r best om d'r tranen binnen te houden*

Het heeft zo moeten zijn denk ik...dat ik weer contact hebt met ze. Dit was net wat ik nodig had om in te zien dat het zo niet langer kan. En ik ben ze daar heel dankbaar voor. :+:

En wat ik eigenlijk nog het leukste vind is dat ze op mijn verjaardag komen ook! <3

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:22

Bella, wat geweldig om dit te lezen!! dat je na 8 jaar elkaar niet gezien te hebben zoveel steun aan ze hebt.

Enneh ik weet ook zeker dat het je gaat lukken om een opleiding te vinden die bij je past en daar werk in te vinden, want dat verdien je :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 05:28

Thanks Brig! :*

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:27

Wat ontzettend fijn Bella! Soms is zo'n steuntje in je rug net wat je nodig hebt. Ik kan me voorstellen hoe fijn het moet zijn om je zo ook weer een stukje 'bemoederd'te voelen :) Ik ben er in elk geval zeker van dat jij heel veel in je mars hebt en ik hoop dat je dat met je steun van je familie eruit kunt halen!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:43

Meid wat een heerlijke oom en tante heb je.
Mensen die in je geloven en je motiveren, steuntje in de rug kan nooit kwaad.
Geloof in jezelf, je bent het waard.

Gezellig dat ze op je verjaardag komen.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:47

Marlies, ik zie dit topic nu pas maar wat ontzettend postief allemaal! :)
Heel veel succes gewenst meid!!
Het gaat je vast lukken. :j

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:26

Echt zo positief meis!! :(:)
ben echt zo blij voor je en nu heb je ook echt iets om naar toe te kijken!
Vind dat je dit echt heb verdiend!

Herken het trouwens ook goed! Helemaal nu ik zwanger ben voelt het voor mij anders.. Ik heb alleen mijn opa en oma waarvan mijn oma al heel erg ziek is.. Heb aan mijn moederskant ook nog een oom en tante, maar die kunnen zelf geen kinderen krijgen en het lijkt wel of ze het mij ook niet gunnen en laten helemaal niks horen nog geen klein kaartje om me te feliciteren..

Dan heb ik vaderskant nog waar ik met vader al 11 jaar geen contact mee heb en met alle tien ooms en tantes ook niet. Had contact met één tante (praatje maken op straat) die is nog geen half jaar geleden overleden..
Heb van de megagrote famiilie alleen nog wat contact met mijn achternichtje en dat is het..

Erg jammer ook straks voor mijn kinderen, maar gelukkig hebben ze twee liefhebbende ouders en daar hou ik me maar aan vast :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:02

O Marlies wat ontzettend fijn zeg! Ik ben echt heel erg blij voor je. :+:

Blij voor je dat het contact met een deel van je familie weer is opgepakt en blij dat je serieus naar een opleiding en werk zoekt en zo ook je toekomst weer meer gaat plannen. :)

Als je ooit hulp nodig hebt met je opleiding (even een duwtje nodig hebt of voor iets heel anders) dan weet je me -hopelijk- altijd te vinden!

Nogmaals, ik ben echt heel blij voor je! :D :+: