Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:18

hij moet zich niet zo laten kennen, iedereen in de paardenwereld weet (dus ook meneer janssen!!) dat het in de paarden altijd haat en nijd is, mensen zijn gauw jaloers en er word nou eenmaal vaak geroddelt, dat heeft dit wereldje nou eenmaal.
de een heeft het meer als de ander, maar wat iig zeker is, is dat bijna elke paardengek ook nog eens ongelooflijk eigenwijs is !!
en bijna iedereen heeft een eigen mening
niet iedereen hoeft die kledinglijn toch mooi te vinden?(mijn smaak is het ook niet) en dat mag toch eerlijk gezegd worden? ik vind schimmels helemaal geweldig, de ander zweert bij zwart of bruin of zelfs bij vos
laat iedereen toch zijn eigen mening uiten, daar is bokt toch voor??
mij lucht het altijd erg op om hier ff me ei kwijt te kunnen, of het nou om een positieve of negatieve reactie gaat !

ik wil ook nog ff zeggen dat ik het ronduit flauw vind dat mensen die negatieve antwoorden in de topics over a&s naar hem toemailen beetje zielig,maar goed . ik zal hier ook wel weer minder leuke reacties op krijgen, maar dat boeit nie, ik zeg gewoon wat ik VIND en dat maakt het nog geen FEIT....... dat verschil moeten zulke mensen eens leren....

Apple

Berichten: 76190
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:21

Slotje.

Ik heb wat berichten van Wenny verwijderd. Verder is dit een discussie waar toch niet uit te komen valt aangezien Sjef en Anky er zelf niet meer aan mee doen (hoewel door een mailtje van Sjef deze discussie wel gestart is).