Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

) en daar woont haar familie ook nog.. Maar ze is zo ingeburgerd in Limburg, dat ze wel hier wil blijven.. Op dit moment is ze zoekende voor een eigen plekje, alleen gaat dit niet zo snel.. Gelukkig heeft mijn vriend hier ook geen problemen mee, dus t gaat goed en ik heb hulp in t huishouden 
. En trouwens nog steeds hoor.
.
. Ik heb er 7 waarvan ik wéét (en al bewezen is) dat ze álles voor me overhebben. Dan is er ook nog eentje uit een hoek die ik bijna nooit spreek, maar die in mijn rotperiode ineens dag en nacht aan de telefoon hing, wat ik nooooit had verwacht. En dan het anderste uiterste: Ik had op dat moment ook een "goede vriendin", die ik eigenlijk in eerste instantie belde. Ze lag al op bed, was niet wezen stappen oid en drukte me tot 2 keer toe weg. Ik haar had ik me dus bijv. heel erg vergist! En dan natuurlijk gewoon de stapmaatjes, praatmaatjes, dansmaatjes etc. Maar die zijn leuk en lief, maar zullen nooit mijn diepste geheimen te weten komen
. Dus absoluut geen beste vriendjes dat! Dus jouw optelsommetje is niet helemaal waar, Marian01 (al weet ik wel dat ik echt heel erg geluk heb met die mensen in mijn leven, want je hoort inderdaad veel vaker dat het er "maar" 2-3 zijn).
! 

) En natuurlijk ook andersom, we merken het ook gewoon meteen als er iets met iemand van ons is, we doen veel samen, maar natuurlijk ook weer neit alles. En idd wat Gummie zegt; vertrouwen. Als ik iets tegen hun zeg hoef ik neit bang te zijn dat het bij een ander teruechtkomt...