Apple

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuklover

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 09:58

Hallo,
ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, in welk kopje enzo.
Dus ik dacht dan maar bij overig. En deze vraag kon ik ook niet vinden bij 'zoeken' dus het zal wel de eerste vraag zijn;)

Ik heb een apple laptop, maar ik heb echt geen flauw idee hoe je foto's plaatst op bokt, ik heb al bij de 'help' en 'regels' enzo gekeken hoe je foto's moet plaatsen. Ik doe alles stapje voor stapje, maar een foto, nee hoor!
Mijn vraag was dus: Heeft iemand ook een apple, zou het anders werken dan bij een windows? En hoe moet je dan wel de foto's er op krijgen??

Als dit hier niet hoort, zou dan niet iemand hem gelijk willen sluiten, als ik antwoord heb, sluit ik hem wel :P

Alvast bedankt! /3

Destination

Re: Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:02

Dit staat hier niet helemaal goed, ik tem :)
Temmen wil zeggen dat ik een moderator een seintje geef dat het topic verkeerd staat. De moderator gaat hem dan vetplaatsen, in dit geval waarschijnlijk naar HTTof FZ

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:02

Dit hoort bij HTT. ;) Maar ik heb al een berichtje gestuurd naar een moderator dus het zal wel verplaatst worden.

Maar als het goed is werkt foto's plaatsen op een Apple hetzelfde...anders hadden er ook 2 verschillende gebruiksaanwijzingen in de Help gestaan. Wat lukt er niet precies?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:18

TAO -> HTT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:26

Heb je ze eerst geupload bij bijvoorbeeld 'mijn album'?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:05

Foto's uploaden op Bokt werkt voor Windows en Apple precies hetzelfde. Eerst moet je de foto's (zoals passieAppel al zegt) uploaden naar het internet. Dat kan bijvoorbeeld bij imageshack.us, photobucket.com, of MijnAlbum. Daarna gewoon de uitleg uit de Help volgen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F :)