BB BOLD 9700 gestolen Krommenie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ginabel

BB BOLD 9700 gestolen Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 18:48

hee bokkers!

vandaag is mijn bb gestolen in krommenie op het betrand russel college,
ik hoop dat er hier mensen zijn die miss vrienden kennen van het brc , die miss ervan af weten ofzo iets.

het was een zwarte bold type 9700, geen echte beschadigingen, zat een siliconen hoesje om heen, ook int zwart met op de achterkant soort rondjes erin.

Ik hoop echt dat ik hem nog vind ookal is de kans klein denk..

tips zijn ook van harte welkom, heb me sim-kaart al geblokkeert.. maar het zou fijn zijn als ik hem bijv. kon opsporen ofzoo... majaaa

Xx

Prrrr

Re: BB BOLD 9700 gestolen Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:09

NM > LZP

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:20

Naar de politie gaan!?
Vaak kunnen ze soms ook nog zien waar de blackberry is en of die nog gebruikt is. En wat dacht je van je pin onthouden en is kijken of die gebruikt wordt? want die veranderd niet lijkt mij.

Ik weet zelf niet meer precies wat je er allemaal aan kan doen, dus hoop dat andere mensen je nog verder kunnen helpen!
Wel rot zeg, snap niet dat mensen dingen gaan lopen stelen
nog succes!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:22

Mijn nichtje heeft een vreemde de ping toe laten voegen en serieus met diegene in gesprek, gewoon zeggen dat je perongeluk de verkeerde persoon toegevoegd hebt, maar dat je het wel gezellig vind om te pingen enzo kom je er achter wie het is.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:23

Laurabyoux schreef:
Mijn nichtje heeft een vreemde de ping toe laten voegen en serieus met diegene in gesprek, gewoon zeggen dat je perongeluk de verkeerde persoon toegevoegd hebt, maar dat je het wel gezellig vind om te pingen enzo kom je er achter wie het is.

Lijkt me lastig als je je sim hebt geblokkeerd of niet?

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 22:24

Laurabyoux schreef:

Heel slim idee, maar dan zou ik toch wel eventjes wachten..

Klote dat je BB weg is! Aangifte doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 23:19

Heb je geen blackberry protect?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 01:03

Oei, dat is vervelend. :(:)
Inderdaad, blackberry protect heb je niet? Zo nee, dan heb je er nu natuurlijk niks aan, maar misschien een tipje voor in de toekomst! Daarmee kan je je blackberry opsporen, laten blokkeren, een bericht op je scherm plaatsen en hem laten afgaan als je hem kwijt bent.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:04

Wat rot dat je BB gestolen is. :(:)
Ben bang dat je hem niet meer terug vindt.

Dames hierboven, kunnen jullie uitleggen hoe dat BB protect werkt en waar je het kan vinden en instellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:35

Je kan hem downloaden bij de app world :) Als je die dan installeert en ff instelt (weet zo even niet uit m'n hoofd hoe/wat ook alweer, sorry) dan kan je via de blackberry protect site zien waar je toestel zich op dat moment bevind. Als ie internet verbinding heeft tenminste. En nog wat meer dingen, zoals prive gegevens enzo verwijderen via de site.

http://us.blackberry.com/apps-software/protect/ :)

Overigens ook handig als je je toestel ergens binnenhuis kwijt raakt.. Ik heb die van mij altijd op stil staan, vanaf die site kan ik 'm af laten gaan :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:52

Oh jeumig, wat is dat handig zeg!
Ik had het blijkbaar al er op staan, heeft iemand voor me gedaan een paar maanden geleden. Heb nu ingelogd op de site en het is echt enorm fijn. Zeker een goede tip voor BB-gebruikers.

Jammer genoeg voor de TS mosterd naar de maaltijd, ik leef echt mee met je. :(:)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 10:56

secricible schreef:
Laurabyoux schreef:

Lijkt me lastig als je je sim hebt geblokkeerd of niet?

Nee, want de pin van het toestel blijft hetzelfde bij een nieuwe simkaart *dacht ik hoor, correct me if i'm wrong..*

Ginabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 16:02

ik heb idd al aangifte gedaan, en pin blijft idd het zelfde..
wel stom k nog nooit eerder van dat bb protect heb gehoord, ja pas nadat ie gestolen was helaas..

de hoop word steeds kleiner, maar ik had er wel een wachtwoord op gezet.. alleen die's vast wel weer te kraken ofzooo -.-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 20:59

Ja, die zijn te kraken :(:)