Imenso.. al is dat niet echt goedkoper eigenlijk, wat ik niet zeker weet! Misschien in verhouding met Pandora wel, ik heb hier iig een armbandje met wat bedeltjes van en ben er zeer tevreden mee!
De bedels maakt me uiteindelijk niet eens echt uit qua prijs.. Het gaat me het meest om de armband. Die is voor mij het minst belangrijk, de waarde zit m voor mij in de bedels. Dus de armband mot goedkoooop
Mars
Geplaatst: 26-10-11 17:20
Nikki__ schreef:
Tedora is de goedkopere versie van Pandora. Heeft ook hele mooie dingen en vind het goede kwaliteit
Klopt ja, mijn moeder heeft die al een paar jaar en ze zijn nog steeds mooi
Ooh gaaf Ik vind pandora ook zo leuk, maar te duur. Sorry Annelotte, kan je er dus niet mee helpen want ik weet er ook niks van, maar ik lees wel even mee hier, want ben ook geinteresseerd ^^
Als je een goedkope variant wil met hangbedeltjes is More ook leuk. Verkopen ze onder andere bij Kuci Muci en de Lucardi. Ik heb daar een armbandje van, bedeltjes variëren van een euro of 2, 3 tot 50 en je hebt een heleboel leuke verschillende dingen.
Let wel op dat je bedels op de armband gaan passen Ja ze zijn niet gek
De armband van disney juwels is goedkoop maar raad ik je af, ik heb er 2 gekocht, 1 is afgebroken in de stal met als resultaat dat al mijn bedels in het zaagsel verdwenen, de andere is gaan scheuren. Veel plezier met de beslissing van je armband en het uitzoeken van de bedels!!