Sja...wat moet je hier nou weer van denken....zwarte magie....abacadabra....drank....of gewoon een aards leugenaar....
bron:spitsnieuws.nl
'Mijn prutsmuts werd een ezel'
Een man die in Zimbabwe zich bij de rechter moest melden voor bestialiteit, kwam met een heel bijzonder smoesje opdagen. Volgens hem had hij seks met een hoertje uit een nachtclub en veranderde ze tijdens de daad in een ezel.
De 28-jarige Sunday Moyo werd door patrouillerende agenten betrapt toen hij in zijn tuin de ezel stond te palen. Het lastdier lag op de grond en was met een touw vastgebonden aan een boom, zo meldt New Zimbabwe.
In de rechtbank kwam de man met een opvallend verhaal aanzetten. Hij meende dat hij een prutsmuts voor twintig Amerikaanse dollars had ingehuurd in een nachtclub. Hij kon niet verklaren hoe het hoertje in een ezel was veranderd. Volgens de Zimbabwaan merkte hij pas dat hij een ezel stond te neuken toen hij werd gearresteerd.
De rechter oordeelde dat Moyo voorlopig vast blijft zitten en dat hij moet worden onderzocht door psychiaters
Haha las hem vanmiddag ook , ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik denk persoonlijk een combi van drank en een aards leugenaar.