Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:26

doe jij dat waar je man / vriend bij is?

Ik heb er een.. jawel.. discussie over met een vriendin van mij :D Zei laat namelijk gewoon scheten waar haar vriend bij is en de vriend ook bij haar, ook poept ze gewoon op de toilet zonder bij na te denken en zit er dan gerust 10 minuten op ofzo. Ze hebben nu wel drie jaar een relatie maar in hun beginvase zat ze ook vaak behoorlijk in de stress als ze naar de toilet moest en ging ze onder de mom van 'ik heb ineens zin in een kroket' naar de patatzaak om snel naar de toilet te kunnen daar.

Ik zelf zal nooit maar dan ook nooit scheten laten waar mijn vriend bij is.. hoelang de relatie ook moge zijn.. en verwacht van hem ook echt niet dat hij het doet waar ik bij ben. Ik zal dat echt nooooit normaal vinden vind het gewoon vies. Ook de toilet is bij mij in het begin ook een heel schaamprobleem en heb het soms onmenselijk lang opgehouden haha. Laatst zei mijn vriend dat hij het zelf in het begin ook heeft gehad dat als hij bij mij was echt ophield..

En zo heb ik nog wel een aantal vriendinnen die eigenlijk enorm vaak in de stress zitten als ze naar de toilet moeten voornamelijk bij een nieuwe vlam en de vraag is dus wie heeft het ook, of wie loopt gewoon schaamteloos te kakken als het moet bij hun ( nieuwe ) vlam :+
Dus wij hier zittend aan de wijn zijn ergggg nieuwsgierig....... :+ :o
Laatst bijgewerkt door 060606 op 25-10-11 21:29, in het totaal 2 keer bewerkt

lesilla

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:28

Neen ik doe dat niet, en verwacht ook dat vriendlief dat niet doet. Het zijn gewoon basis manieren :=

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:30

Nope, doen wij ook niet. :n Er zijn gewoon dingen die je 'voor jezelf' moet houden, en dit is er absoluut één van.

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:31

Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan :+, lach er mee, leef ermee..

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:32

Het zal toch knap lastig worden als je al meer dan 10 jaar bij elkaar bent en je zou nog steeds een "poepprobleem "hebben. Uiteindelijk is het niet meer dan normaal dat je naar de wc gaat of het nou plassen of poepen is. Dus nee ik heb dat probleem niet en ik hoop voor jou dat jij de schaamte kunt overwinnen want anders wordt het best onmenselijk en ongemakkelijk als je in 1 huis woont. Wat betreft het laten van scheten, ook daar hebben wij als we met zijn tweetjes zijn totaal geen moeite mee, is tenslotte niets anders dan gassen die het lichaam uit moeten :-) sterker nog , wij hebben de afspraak dat diegene die smorgens als eerste een wind laat nadat de wekker is af gegaan, thee voor op bed moet halen en laat ik nu al 15 jaar elke ochtend verliezen en thee moeten halen, ik zou willen dat ik ze net als jij in kon houden :-)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:32

Ik maak daar geen probleem van, als het moet dan moet het
Als ik het op hou krijg k alleen maar last van mn buik...

Florenc, idd zo zie ik het ook

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:32

Ja ik doe dat dus ook echt niet.. maar zei vind dat het gewoon moet kunnen in een relatie.. 'heel normaal'. Zelfde antwoord als van Florenc dus :+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:33

Als je beide een darmziekte hebt, ben je die schaamte al snel voorbij :+

8nnemiek

Bij elkaar naar de wc lijkt me niet zo'n probleem.. als je moet dan moet je.. Maar scheten laten, bah, ik doe het zelf niet eens als ik alleen thuis ben, laat staan als mijn vriend naast me zou zitten :+ En ik zou er ook iets van zeggen als die vriend dat bij mij zou doen := Dat ie maar fijn buiten of op de wc gaat stinken :+
Ik ken wel een stelletje dat gewoon overal de bommen los laat := Iew, ik snap dat dus niet he!

Roosch

Ja joh, iedereen moet toch scheten laten? :')

Ben het echt helemaal eens met Florenc.

MissAnnemijn

Florenc schreef:
Ik denk daar helemaal anders over.... Als ik in een relatie ben met iemand die ik graag zie, dan wil ik daar ook volledig mezelf kunnen zijn, en dat hoort er gewoon bij. Er is helemaal niets vies aan scheten laten, it's part of life. Ik zou me helemaal niet fijn voelen als ik me de hele tijd moet inhouden, omdat ik me anders zou moeten schamen. Nee hoor, laat maar gaan :+, lach er mee, leef ermee..

Eens :P

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:34

Ik poep zelfs met de badkamerdeur open :+
Soms staat hij er ook wel eens bij om zijn haar te doen :=

Dat mag toch ook wel na bijna 10 jaar. In het begin verborgen we alles voor elkaar, maar nu hebben we geen geheimen meer hoor. Iedereen eet, poept en ontlucht.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:35

Maras even voor de duidelijkheid ik heb het 'probleem' nu ook niet meer, maar toch in het begin wel gehad :D Scheten zijn voor mij nogsteeds echt een no no.. dat hoeft toch helemaal niet? Is toch niet nodig dat je dat even doet als je naast elkaar op de bank zit?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:35

In het begin natuurlijk niet, maar na een tijd gaat dat vanzelf.
Hij aan het douchen terwijl ik op de wc zit.
Tja, dan kun je ze niet altijd ophouden.

Zo ook in bed, zodra ik plat komt te liggen wil de lucht er direct uit.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:36

Florenc schreef:

Helemaal mee eens! Part of being human. Niks om je voor te schamen, lekker laten vliegen!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:37

Vreselijk bij een ander naar het toilet :x Een plas wel hoor, maar om daar uitgebreid te zitten.... euh ... nou nee :n bovendien heb ik de eigenschap van mijn pa mee gekregen dat we niet ..... euh... en klein geurtje produceren :o
Van me af knetteren waar iemand bij is doe ik dus ook niet.
Er zijn wel mensen die het wel gewoon doen. Tja eigenlijk is het heel normaal, want iedereen moet dat. Het zou juist niet goed zijn als je het nooit zal doen. Bovendien kan je er wel buikproblemen van krijgen.

Nu we samen wonen is het wat anders :+ Dan moet je wel naar de wc. Ook daar zorg ik voor een goede spray!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:38

Moet echt smakelijk om dit topic lachen..
Ik zie het al helemaal voor me. :D :D

-Bokker in bed met gas teveel, probeert het op te houden en trekt de meest onmogelijke gezichten %) #) -:(- :x :oo -
- Vriendlief kijkt en vraagt wat er aan de hand is
- Bokker: prrrrrrrrrt %) :oo :wow: :wow: Oeps. Dat was ik niet. Ik laat namelijk geen poepjes in jouw bijzijn.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:38

LynnDenise schreef:
Ik poep zelfs met de badkamerdeur open :+
Soms staat hij er ook wel eens bij om zijn haar te doen :=

Dat mag toch ook wel na bijna 10 jaar. In het begin verborgen we alles voor elkaar, maar nu hebben we geen geheimen meer hoor. Iedereen eet, poept en ontlucht.

Haha nou dat is voor mij nog wel heel veel stappen verder :+ Alhoewel het eigenlijk een heel normaal iets is wat regelmatig moet..

Plassen met de deur open is voor mij dan weer geen probleem, maar poepen dat gaat toch nog met snel doorspoelen en veel parfum :z

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:38

haha geniaal topic!!
Als ik nét een relatie heb kan ik ook niet naar het toilet voor een grote boodschap.
Scheten laten doe ik dan ook niet.
Ik heb sinds een paar maanden een relatie van 6 jaar achter de rug.
Tja, die gassen moeten er gewoon uit, en dat ging ook gewoon.
Grote boodschap idem, maar hij mocht níet in de badkamer komen dan! Getverdemme...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:39

Wat erin zit moet er ook weer uit..............

8nnemiek: ik geloof niet dat jij nooit scheten zou laten...

Elk mens laat wel eens een scheet... dit zijn darmgassen die eruit moeten....
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 25-10-11 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbulet

Roosch schreef:
Moet echt smakelijk om dit topic lachen..
Ik zie het al helemaal voor me. :D :D

-Bokker in bed met gas teveel, probeert het op te houden en trekt de meest onmogelijke gezichten %) #) -:(- :x :oo -
- Vriendlief kijkt en vraagt wat er aan de hand is
- Bokker: prrrrrrrrrt %) :oo :wow: :wow: Oeps. Dat was ik niet. Ik laat namelijk geen poepjes in jouw bijzijn.

:') :') _O- :=

8nnemiek

Zitten jullie ongegeneerde scheten-laters eigenlijk ook bij elkaar in de auto te winden? :+ Dat stinkt pas echt :')
Trauma.. volgens mij vrat mijn pa elke keer voor de autoreis naar vakantie een blik bonen ofzo :') Zelfs met alle vier de ramen wagenwijd open ontkwam je nog niet aan die stank :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:41

8nnemiek schreef:
Zitten jullie ongegeneerde scheten-laters eigenlijk ook bij elkaar in de auto te winden? :+ Dat stinkt pas echt :')
Trauma.. volgens mij vrat mijn pa elke keer voor de autoreis naar vakantie een blik bonen ofzo :') Zelfs met alle vier de ramen wagenwijd open ontkwam je nog niet aan die stank :=

_/-\o_ _O-
Oh mensenkinders, ik voelde me zo slecht door de griep maar dit topic zorgt ervoor dat ik dubbel lig. Grandioos.

LynnDenise

Zipporah schreef:
Haha nou dat is voor mij nog wel heel veel stappen verder :+ Alhoewel het eigenlijk een heel normaal iets is wat regelmatig moet..

Plassen met de deur open is voor mij dan weer geen probleem, maar poepen dat gaat toch nog met snel doorspoelen en veel parfum :z

Lang leve de brise one touch!

Christiene

na de wc ga ik, zit er dan alleen echt geen tien minuten op.. voor beide niet.

dat shceten laten deden we vroeger thuis ook gewoon.. mijn broers en mijn vader deden het ook rustig nog harder dan de andere... of dan was je aan het fietsen en dan ineens herrie.. in de auto stonk dat dus ook...

ik weet niet ik denk zelf dat ik het niet snel zou doen in het begin. later miss wel..

edit... de deur blijft wel altijd opslot... iemand erbij nou nee dank je.. die wc s met open boven of onderkanten vind ik alverschrikkelijk!
Laatst bijgewerkt door Christiene op 25-10-11 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt