Fjällräven Contest: winteravontuur in het noorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Fjällräven Contest: winteravontuur in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 17:16

(Staat 'ie hier goed of was BEU beter geweest? Twijfel..)

Zijn er meer mensen die meedoen aan deze wedstrijd?
Als je de meeste stemmen werft, kun je mee op een reis langs het noorden van Noorwegen en Zweden.
Zie hier: http://www.fjallraven.com/outdoor-life/ ... mpetition/

Nouja, ik doe dus wel mee. :) Ik heb mijn hart verloren in Scandinavië en fotografeer graag, ik vind die woeste natuur zo mooi. Dat hebben we hier helaas niet. :Y)
Daar komt bij dat ik een heel slecht jaar heb gehad, veel medische tegenslagen waardoor ik mijn paard heb moeten verkopen en ook een schooljaar verpest heb. Ondertussen gaat het wel weer wat beter, ik ben herstellende en het gaat steeds beter (met af en toe wel wat stapjes terug, maar dat houd je toch wel). Ik hoef niet meer te slapen overdag en ik volg bijna alle lessen weer op school. Nu ik geen paard meer heb, ben ik in theorie vrij en zou ik graag willen reizen. Helaas heb ik er niet bepaald het geld voor (daar komt de cirkel: ik ben te moe om te werken, maar dat wil ik zeker gaan doen als ik in ieder geval genoeg energie heb om school aan te kunnen) dus daarom lijkt me deze trip wel wat voor mij (in april wil ik mijn energie terughebben, punt :D). Omdat ik liever niet zo'n persoonlijk zeikverhaal neer wilde zetten, heb ik het bij het fotograferen gehouden. Nouja, ik heb nog maar 6 stemmen en sta op plek 600 ofzo, dus de kans om te winnen is minimaal, maar meedoen is belangrijker dan winnen toch! :P Als ik eenmaal het geld heb, dan maak ik zelf ook zo'n trip.
Dit is mijn entry: *knip*

Wie nog meer? :D
Laatst bijgewerkt door Nadia op 25-10-11 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd, stem-op-mij topics zijn niet toegestaan

Roosch

Re: Fjällräven Contest:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:18

Ik gun het je van harte, heb ook gestemd, maar dit soort topics zijn verboden.
Probeer Facebook eens in te schakelen? Krijg je meer stemmen door denk ik.

Nadia
Oppermuts

Re: Fjällräven Contest: winteravontuur in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:52

Of je zet het in je onderschrift, maar op deze manier op Bokt posten mag inderdaad niet.
Daarom hier een slotje.