Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tsja en dan nu.... Ik voel me een beetje hopeloos. Wat nu....
Ik wist maandag zeker: ik wil even geen paarden meer. Echter nu de dagen vorderen begint het een beetje bij te stellen. De eigenaresse van Stafanja heeft me een leuk voorstel gedaan wat me heeft doen nadenken. ik merk nu aan mezelf dat ik eigenlijk al half misselijk word als ik er aan denk om zaterdag en zondag zonder doel mn bed uit te moeten gaan. Niet meer lekker op weg naar mn paardje zo in de ochtenden. Nee niets meer...
Vandaag was ik weer voor het eerst te werk en dan miste ik het helemaal de routine van naar mijn paardje gaan. Nu ben ik elke dag om half 6 thuis, wat moet ik dan de hele avond.....
Tamadine schreef:Iedereen onwijs bedankt voor hun ervaringen. Staf was inderdaad echt een manier van leven. Voor mijn werk ging ik heen en dan na mijn werk en mn vriend moest dan altijd wachten met eten haha. Als ik dan thuis kwam stond het eten klaar. Ha ha. En nu.... Nu was ik vanmorgen een uur te vroeg mn bed uit per ongeluk en was ik een uur te vroeg op mn werk. Had t niet door...
Ik heb wel een gezocht adv gezet voor een paardje, maar het paardje moet dan wel heel speciaal zijn en dat zal dan niet snel voorkomen. Maar goed, is de moeite waard.
Ik heb inmiddels wel 2 of 3 stallen waar ik mag komen om lekker wat met paardjes bezig te zijn. Misschien ga ik dit ook wel doen voor in de winter bijv.
Ik hink op zoveel gedachten dat ik gewoon nog niet weet wat te doen. Maar ik ken mezelf, opeens vind ik er een weg in en ga ik die weg volgen. Al is t nu een ander paardje of toch wat paardjes om mee te knuffelen, dat zal de tijd moeten uitwijzen.
Tamadine schreef:Een vast verzorgpaardje daar heb ik op het moment geen goed gevoel bij om dat te doen. Dus die pad wil ik nu nog niet gaan bewandelen.
Ik kan naar 2 stallen die gewoon meerdere paarden hebben en daar wat helpen. Paardjes poetsen wat lopen etc. Gewoon niet een te zware last.
Arabesk schreef:Tamadine schreef:Een vast verzorgpaardje daar heb ik op het moment geen goed gevoel bij om dat te doen. Dus die pad wil ik nu nog niet gaan bewandelen.
Ik kan naar 2 stallen die gewoon meerdere paarden hebben en daar wat helpen. Paardjes poetsen wat lopen etc. Gewoon niet een te zware last.
Klinkt goed
En wie weet zit je nieuwe paardje daar tussen
(je kunt altijd nog een verzorg-koe nemen, bij mijn weiland tegenover staat een koe, als momo-lovers idee je aanstaat )