Whèèèèèhhhhh...het tosti-ijzer is pleite..... wat moet ik nu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 18:05

Snik, ik heb erg veel medelijden met mezelf nu...
Mijn ouders zijn vandaag lekker met mijn paard een menrit maken in een prachtige omgeving, wat altijd erg goed georganiseerd is... Ik ga ALTIJD mee, maar ja: ik moest vandaag eens op zaterdag werken!!! Nooit op zaterdag, behalve vandaag..ja hoor, natuurlijk!!! Heb ik weer! Maar goed, had ik het eenmaal geaccepteerd dat ik dan toch maar een keer mijn vader moest vertrouwen dat het echt wel goed zou gaan zonder mij erbij...gebeurd dit!!!
Zij zitten lekker te bbq-en, en ik dacht na een lange dag werken: laat ik weer eens tosti's maken... Ik brood ontdooid, zoek het tosti-apparaat...niet op zijn gebruikelijke plekje... Nou ja, dat zou nog mogelijk zijn, een nieuw plekje, maar ne, nergens te bespeuren...
Nu zit ik dus met vier sneeen brood.... Wat moet ik met vier sneetjes brood??? Ik kan er zo maar twee op, als ik geluk heb drie... Wie o wie komt er bij mij een sneetje brood eten...???? Ach ja, dan ga ik maar denken dat het tosti is... je moet wat bij gebrek aan beter... SNIK, IK WIL EN EIS TOSTI!!! Had ik ook eens ergens zin in... Kan nu wel broodjes afbakken in de oven, maar ja, dan zit ik weer met vier sneetjes brood...da's ook zonde, morgen zijn ze uitgedroogd... Moeilijke keuze in het leven... ik ga maar genieten van mijn sneetjes brood, NOT!!! Whèèèh, ik wil mijn tosti-ijzer!!!! Iloon

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:31

aaaaah, wat vreselijk zielig voor je Extreme duivel ik heb net 3 heerlijke tostie's op Haha! Haha! Haha! Haha! En lekkerrrrrrrrrrrrrr dat ze waren........

geef anders dat sneetje brood aan je beest ( of heb je geen huisdier Koe )

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:40

Sjeetje, dit is idd vreselijk. Ik hoop dat je er snel overheen komt!
Liefs Joleen Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 08:57

je kunt ze ook in de pan bakken of in de oven doen.ik zou ook niet zonder tosti's kunnen hoor!!!!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 14:10

iid gewoon in een pannetje met veeeeeel boter. En als ie dan klaar is een beetje suiker erop, hhhhmmmmmmmm..........

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:39

euh.........ik eet haast nooit tosti's!!!! anders met alleen kaas en ananas (ham = ieuw)

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 19:18

Beschuit eten?

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 19:27

Ik weet hoe het voelt. Ik had laatst ook zin in een tosti. Dus ik ook alles klaar gemaakt en in het tosti-ijzer gedaan. Doet het tosti-ijzer het niet!!!! Frusty Frusty Ik heb ze toen maar in de koekepan gebakken met de deksel erop. Het is wel niet helemaal hetzelfde, maar om ze nou weg te gooien vond ik ook zonde Haha!
groetjes.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 20:20

O jee,wat verschrikkelijk voor je. Gelukkig ben ik zelf nog nooti in jouw situatie geweest, maar ik weet wel dat ik het er erg moeilijk mee zou hebben, brood eten komt namelijk niet voor in mijn woordenboek. Heel veel sterkte ermee en hoop dat je het redt...

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:38

uhoh,what a disaster,call 911,i hate it when this happens,ja wat doe je eraan he gewoon oogjes dicht grote hapm nemen en inbeelden dat het een herlijke warme tosti is waar het heerlijke smeugie kaas eruit drupt,jumjum!!! Vork Vingers aflikken Kwijl krijg er haast zelf honger van. Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 08:28

Alles is toch nog goed gekomen met mij. Toen mijn broertje thuiskwam, heb ik dankzij zijn hulp, TOCH het tostiapparaat gevonden!!!!! En had ik toch twee heerlijke tosti's!!! Majm, was erg heerlijk!!!!! Iloon
ps. Thanx voor jullie steun en medeleven hihi