Ging na mijn werk vanochtend naar huis met de bedoeling bij te slapen.
Ik stap de bus uit, loop naar huis... wil mijn telefoon pakken om een telefoonnummer
te zoeken... telefoon weg..
Alles overhoop getrokken.. WEG.
In de bus had ik nog gekeken hoelaat het was.. dus hij moest in de bus liggen.. CRAP.. en nu?
Politie gebeld... in Utrecht is aangifte doen van verlies niet mogelijk. Telefoonverzekering gebeld,
verwezen me naar evenaangiftedoen.nl. Een site van Amsterdam, waar het wel mogelijk is aangifte
te doen van verlies. Voer de stad in waar het is gebeurd "Utrecht"
Niet mogelijk om aangifte te doen van verlies.
Weer telefoonverzekering gebeld, krijg een collega van de 1e "nee mevrouw in Utrecht kan dat niet
dan moet u bij het gemeentehuis zijn"
Gemeentehuis bellen "bereikbaar van maandag t/m donderdag"... dubbel CRAP
Winkel bellen waar ik de telefoon gekocht heb "gemeentehuis is open op vrijdag"
*zat al met tranen in mijn ogen want mijn telefoon is heilig voor mij omdat er foto's en filmpjes op staan
van mijn overleden viervoeter waarvan het nog niet gelukt is ze op de pc te zetten omdat de USBkabel
stuk is en ik was al zo moe. foto's lukken wel om naar internet te verzenden maar filmpjes niet.*
ik dacht nog "gelukkig" want je moet binnen 48 uur aangifte doen. Ik doosje zoeken.. doosje onvindbaar
(voor IMEI nummer) 3maal CRAP.
Kamer overhoop.. doosje lag voor mijn neus *zucht*
Even achter bokt om te kijken of ik nog nieuwe PB's heb. Inmiddels een uur verder... staat mijn vriendje
ineens op de stoep...
MET MIJN TELEFOON! Dikke knuffel gegeven natuurlijk, 2 jongens hadden hem gevonden in de bus en
probeerden mijn vriendje een smsje te sturen maar dat lukte niet omdat ik net vorige maand mijn 2e abbo
opgezegd had en dat vanmorgen is ingegaan (kwam ik ook op mijn werk pas achter.. het was al zo stil...)
Hebben ze hem maar even gebeld met hun eigen nummer

Als klap op de vuurpijl heeft de vinder maar even een foto van zichzelf laten maken met een vriendelijke
glimlach. Een beloning hoefde hij niet.
Mijn Robin Hood:

Bedankt, ik was al helemaal in paniek.

Moest het even kwijt.