Wat een poedersuiker is het toch ook

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:07

Ahh Faseltjuh... *big hug* Laat ze maar lekker zwammen Knipoog Geniet van die mooie rozen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 13:17

Dat is echt enorme jaloezie. Vind het wel een leuk verhaal om te lezen, dat die wethouder zo attent voor je is. Zulke kleine dingetje worden vaak nagelaten, en mensen die het wel doen, doen het omdat je die persoon waarderen. Jij wordt dus blijkbaar wel gewaardeerd, en zij niet, en dat kan ze dus blijkbaar niet verkroppen. Gewoon negeren die hap. Zolang je niet reageert, heeft zij er geen lol van. Kan me wel voorstellen dat je even stoom moest afblazen Lachen Maar geniet gewoon lekker van die prachtige rozen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 14:06

Waardering heb ik zeker van mijn wethouder. End aar ben ik ook erg blij mee. En zij, ja zij is gewoon erg jaloers. Maar ja, wat wil je, je krijgt wel kapsones als je voor de bm werkt.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:09

Fasel schreef:
nou echt, als je er een vindt, erger dan haar, mag je haar van mij neerknallen. Onvoorstelbaar. Di eheeft geen plaat beton voor haar hoofd maar een hoofd van beton.


Laatst hielden mijn ouders een feestje ter ere van 25 jaar huwelijk.
In een restaurant met warm buffet en nagerechten buffet.

Het was afgelopen, uurtje of 1, en de familie zat er alleen nog. Nou heb ik een tante, ook zo'n ontzettende stoepsnol!
En die gaat doodleuk aan de eigenaar vragen of er nog eten over is, zodat ze dat mee naar huis kon nemen. Hoefde ze morgen niet te koken, dat luie monster. Ze heeft er echt een paar minuten over gezeurd, want die eigenaar zei dat hij het weggegooid had, maar dat wilde ze niet geloven. En toen vroeg ze of er nog wat over was van de toetjes.
Echt, wat een plaat heb je dan voor je kop zeg.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:11

Fasel schreef:
Waardering heb ik zeker van mijn wethouder. End aar ben ik ook erg blij mee. En zij, ja zij is gewoon erg jaloers. Maar ja, wat wil je, je krijgt wel kapsones als je voor de bm werkt.

Nou het verdient blijkbaar niet erg, als je bij zakenlunches iedereens bord leeg moet schrapen. Wat een raar mens, zeg!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 17:40

essie79 schreef:
Laatst hielden mijn ouders een feestje ter ere van 25 jaar huwelijk.
In een restaurant met warm buffet en nagerechten buffet.
Het was afgelopen, uurtje of 1, en de familie zat er alleen nog. Nou heb ik een tante, ook zo'n ontzettende stoepsnol!
En die gaat doodleuk aan de eigenaar vragen of er nog eten over is, zodat ze dat mee naar huis kon nemen. Hoefde ze morgen niet te koken, dat luie monster. Ze heeft er echt een paar minuten over gezeurd, want die eigenaar zei dat hij het weggegooid had, maar dat wilde ze niet geloven. En toen vroeg ze of er nog wat over was van de toetjes.
Echt, wat een plaat heb je dan voor je kop zeg.


off-topic
wat zul jij je geschaamd hebben of niet? Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:35

Fasel schreef:
nou echt, als je er een vindt, erger dan haar, mag je haar van mij neerknallen. Onvoorstelbaar. Di eheeft geen plaat beton voor haar hoofd maar een hoofd van beton.


Eikenhouten contactlenzen Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 19:36

Haha! je hebt humor Fsoudan. Vandaag is het krot op vakantie gegaan. Thank ye the lord Lachen. Drie weken verlost van de draak van het stadhuis Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:36


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:25

Lianne007"]
[quote="essie79 schreef:
Laatst hielden mijn ouders een feestje ter ere van 25 jaar huwelijk.
In een restaurant met warm buffet en nagerechten buffet.
Het was afgelopen, uurtje of 1, en de familie zat er alleen nog. Nou heb ik een tante, ook zo'n ontzettende stoepsnol!
En die gaat doodleuk aan de eigenaar vragen of er nog eten over is, zodat ze dat mee naar huis kon nemen. Hoefde ze morgen niet te koken, dat luie monster. Ze heeft er echt een paar minuten over gezeurd, want die eigenaar zei dat hij het weggegooid had, maar dat wilde ze niet geloven. En toen vroeg ze of er nog wat over was van de toetjes.
Echt, wat een plaat heb je dan voor je kop zeg.


off-topic
wat zul jij je geschaamd hebben of niet? Knipoog
[/quote]

gelukkig zat ik met mijn rug naar de eigenaar en heb ik haar met ongelovige blik aangestaard. Sprakeloos; zag een paar anderen naar het plafond enzo staren. Haha!

*Faas, waar is je jachtgeweer?*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 19:37

gerritje"]
[quote="Fasel schreef:
Het zijno verigens 25 prachtige rode lange rozen Haha!. Krijg ik toch nog eens rozen.


oeeee dat verranderd de zaak, rode rozen.........
nee hoor grapje, maar euhhh was het thuis wel te verklaren.
een ouwe brom collega van mij (schat van een vent maar altijd brommen) bracht ook wel eens zomaar rozen mee als ik bijv. tijdens zijn vakantie zijn accounts had waargenomen. als dank. nou thuis was het wel evn uitleggen hoor.
rozen van wie, van een collega.....
gelukkig weet tijn dat ik voor hem ga maar t zou een lastige sit. kunnen zijn. Haha!
[/quote]

Ik had hier ook wel even wat uit te leggen ja Haha!. Maar, zolang ik rozen meeneem en niet de vent die ze gaf, is alles ok Haha!