Ik heb met die betekenis een spiraal laten zetten.
http://i3.photobucket.com/albums/y83/Lo ... 31be7f.jpg
Polivy schreef:De spiraal is het symbool van de (spirituele) groei. De spiraal drukt het cyclisch karakter uit van alles. Alles komt terug. "Panta rei". De wereld is cyclisch. Het menselijk bestaan is cyclisch, het komt steeds terug, maar niet zoals bij een cirkel, wel op een steeds hoger of lager niveau. De spiraal staat voor het proces van leven, loslaten en weer herboren worden: de beweging die je maakt in het proces van verdieping. Elke keer kom je weer dezelfde obstakels/patronen tegen, maar op een dieper niveau of vanuit een andere hoek. En ook reïncarnatie. Iets waar ik in geloof, en waar ik ook mee opgegroeid ben. Maar ook echt gewoon groei als persoon en idd op elke keer een volgend niveau, waar je dezelfde ontwikkeling weer doormaakt naar nog een niveau hoger. Dit is ook oneindig.
Ook staat de spiraal als symbool voor de zon. Dat vind ik wel een mooie aanvulling op alles. Probeer altijd alles positief te benaderen, zonnetje in mijn leven toch echt altijd te laten schijnen en te genieten van alles en te stralen.
Heb zelf specifiek niet voor een tekst en data e.d. gekozen. Maar goed dat is ieder's eigen ding natuurlijk. Je zou eventueel de data in de vorm laten zetten. Maar goed, dan moet het wel een redelijk grote zijn denk ik. Verder even geen inspiratie o.i.d.