ik heb hier enkele vraagjes over konijnen, ik heb zelf een Belgisch Zilver zitten,ik denk 1 jaar oud, een rammelaar, hij zit snachts in een kooi van 1 m lang, 50 cm breed en 50 cm hoog,(savonds krijgt hij zen hooi en korrels) overdag zity hij buiten in een soort iverdekte ren(1 wand is stenen muur, de achter en1 zijwand is golfplatenachtig spul de voor wand is geheel open en afgezet met tralies) die ren is 2m op 1 meter groot ongeveer(hier krijgt hij zen groenten en fruit)er staat een bak met kattenbakgvulling in(om te graven) een transportkistje( voor katten als hij zich wil verstoppen en een grote berg hooi (om te eten en als hij het koud heeft)
nu dit zijn de vragen:
1) tot hoelang kan ik hem buitensteken? moert hij binnen blijven als het vriest?(hij zit er in van s'morgens 7 uur tot s'avonds een uur of 7)
2) kan hij druiventakken eten? dus als je druiven eet alleen de takjes/steeltjes( de druiven lust hij niet, maar de atkjes wel

3)toen ik hem juist had ws hij niet te dik of te dun, maar toen kon hij veel rondlopen, maar ik ben in de vakantie bij men pa geweest, en daar kon hij niet loslopen omdat hij altijd ontsnapte en de bloemen van de buren ging opeten, dus was hij gedwongen tot kooirust, nu daar was het enige tijdverdrijf dat hij had was eten, dus hij werd dik) hij weegt nu kg en heeft een dikke spekrug)(meer speknek maja)
mijn vraag: normaal of niet? indien niet, hoe vermageren

greetz kim