Positief topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Positief topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 14:19

Hier kan je alles kwijt over jezelf,en we willen alleen maar positieve dingen horen.Ik ben heel positief ingesteld, en ben erg trots op mezelf.10 jaar geleden was ik er heel wat rotter aan toe, nu gaat het me allemaal voor de wind.Dit ook mede dankzij een paar geweldige boeken,waar door ik echt ben gaan door zetten.Ik heb nu een goed lopende praktijk, een heerlijk gezin waar het ook zooooooooooo veel beter mee gaat.Ook mijn knollie gaat echt super,het komt niet allemaal aan waaien, je moet het zelf allemaal doen. Maar het scheelt ook echt welke mensen je om je heen hebt.Misschien ook leuk om te vermelden, hoe het jou gelukt is positief in het leven te staan?
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 26-09-11 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivara

Re: Positief topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:20

Wat een leuk topic zeg!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:43

Super Marleen!
Ik heb vandaag ook echt het gevoel dat alles weer op zijn plaats valt, en met het heerlijke weer er bij gaat het helemaal goed komen :) Nu even lekker paardrijden!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 14:46

Er zijn zoveel mensen die wachten op een wonder, in plaats van er èèn te zijn.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:55

oke,, hier komt iets waar we de hele zomer op hebben gewacht... GOED WEER!!!

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:56

Leuke uitspraak marleen :j

Alleen blijf ik toch wachten op een wonder, als je er maar hard genoeg in gelooft, komt het toch vanzelf een keer (ook postief :D)
Je staat dan namelijk open voor kansen en zal deze sneller benutten, wat weer kan resulteren in wonderen ;)
Leuke uitspraak hier op de zaak:
"Het mogelijke doen we direct, wonderen duren iets langer."
Als dat niet positief is weet ik het ook niet meer!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 14:58

Heel positief inderdaad,er is geen weg naar geluk, geluk is de weg.Er is geen weg naar voorspoed, voorspoed is de weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:46

Ik twijfelde ook al om dit topic te openen. Je hoort vaak negatieve verhalen op bokt en niet de positieve verhalen.

Ondanks mijn voortslepende vermoeiheid ben ik trots op mezelf dat ik ervoor gekozen heb om hulp te zoeken. Verder heb ik altijd het idee gehad dat ik dingen fout doe en dan als voorbeeld mijn werk. Als ze me bellen of me ergens op aanspreken heb ik altijd het gevoel dat het negatief is, maar ik begin nu in te zien dat ik positiever moet zijn in mijn zelfbeeld.
Ook dacht ik dat vroeger veel mensen mij niet mochten, maar vooral de laatste tijd voegen veel van die mensen mij toe op facebook oid, dat i voor mij heel verwarrend maar stelt ook mijn beeld weer bij.

Het doet me realiseren dat ik blij moet zijn met mezelf en dat ik het goed doe. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:32

It's nice to be important but it's more important to be nice... :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:09

marleen_usar schreef:
Er zijn zoveel mensen die wachten op een wonder, in plaats van er èèn te zijn.

Mijn partner en ik hebben er zelf één in de maak, in december is hij af en blijft hij hopelijk heel lang bij ons ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:15

Weet je wat ook leuk is? Een lijstje bijhouden, iedere dag één (of meerdere natuurlijk :P ) positief punt opschrijven. Ben daar 1-1-10 mee begonnen, en het is zo ontzettend leuk om terug te lezen :D

Goed topic dit! Positief punt: Mijn shetlander staat al de hele dag los in de wei!! En ja, dat is bijzonder, ik heb hem nu een jaar of drie en al zoveel geprobeerd, maar hij blijft alleen achter gaas staan, en dat weitje hebben wij niet meer. Drie draden waarvan de laagste op 20 cm ofzo maakt hem niks uit, hij is gewoon weg! Ik ben blij! :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:16

Haha leuk topic, leuk iniatief! :)
Ik kreeg vandaag te horen op stage dat ik het al erg goed deed en erg leuk om ging met de clienten, dus ook leuk om te horen :j

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:58

Ik ben trots dat ik de keuze heb gemaakt om in Finland te gaan wonen. Ik doe de studie die ik leuk vind, ik heb een superleuke vriend waar ik niet zonder kan, we wonen in een lief huisje, en alles gaat ons voor de wind. De afgelopen jaren heb ik langzaam mijn eigen weg gekozen en nu begin ik te zien hoe goed die keuze is geweest.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:03

Ik ben trots op mezelf omdat ik m'n eetstoornissen heb overwonnen. Ik moest van ver komen, maar heb het gehaald. En het leven is nu zoveel mooier... Ongelooflijk.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:07

Ik heb over het algemeen ook heel blij :D
vandaag weer bijles duits gehad en tehoren gekregen dat mijn uitspraak best goed was, ik helemaal blij :) en toen hoorde ik vandaag laatste uur dat morgen mijn laatste 3 uur uitvallen :D :D :D En dat komt mij goed uit want ik heb een nieuw hoofdstel gekocht voor idefix en die komt waarschijnlijk morgen aan en dan kan ik hem gelijk even passen :o

Een en al happyheid hier.
enigste zeur puntje is huiswerk moeten doen en moe zijn, maar goed, welke scholier niet :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 18:19

Wat een positieve verhalen allemaal zeg,sommige hebben veel overwonnen.Toppie, ga voor al zo door.Krijg net van bokker te horen dat ze weer gaat hardlopen,ik heb haar geholpen met haar aandoening.Dit maakt mijn avond weer goed.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 26-09-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:23

Zie elke "fout" als leermoment, wanneer je dan "fouten" maakt heb jij ineens heel veel geleerd :)

Elke dag gebeuren er positieve dingen, al zijn ze maar klein, al is het maar die lekkere boterham die je vanmorgen gegeten hebt, wanneer het even niet mee zit denk dan aan de kleine dingen die het goed doen!

Wanneer je even in de "rommel" zit, denk dan aan het einde ervan en dat jij het opgelost hebt en dat jij dat gaat oplossen en denk eraan dat je het achteraf gewoon even mooi opgelost hebt, je wordt er sterker van :)

En denk zo, jij mag vandaag op deze wereldbol rond lopen, mee maken en genieten van de dag, vele hebben dat of kunnen dat niet meer.

Voel je rijk, nee niet aan spullen die je hebt maar rijk aan kennis, gezondheid, vrienden en ga zo maar door ! :)

Ik heb in een diepdal gezetten dat ik het echt allemaal zwart zag, maar nu, nu ben ik blij met de kleinste dingen, heb een hoop geleerd van die tijd en ben er een sterker en rijker mens door geworden :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 18:24

Ook heel erg mooi,rijk zijn zit in je hoofd,een rijk bewustzijn.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:29

Ik ben bijna 34 weken zwanger en ik kijk heel erg uit naar de bevalling van onze kleine meid. Ik heb alweer 10 jaar een relatie met de liefde van mij leven en met mijn paardje gaat het ook goed.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:32

leuk topic!
Ik ben gewoon blij en tevreden vandaag. Alles loop gewoon zijn gangetje, met onze nieuwe puppy gaat het goed, thuis gaat het lekker, mijn petekindje is jarig, de relatie met min (ex)vriend (te lang verhaal) gaat weer helemaal goed. Weet niet wat het is voel me gewoon goed:D

*edit mochten het ook meer dingen zijn?

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:53

Ik heb nieuwe vloerbedekking en het staat zo chique en het voelt zo zacht. :D :D :D

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:58

Hier word ik blij van! Laten we vooral zo doorgaan met dit topic! :-D

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:59

We hebben van de week het contract getekend voor het nieuwe huis waar we naartoe gaan verhuizen, met het bedrijf gaat het goed, we hebben te horen gekregen dat we heel waarschijnlijk meer vast werk krijgen :D, ik heb mijn 1e uitwerkopdracht terug van de studie waar ik pas aan begonnen ben en ik ben trotst op mijzelf dat ik een 10 gehaald heb! Het gaat goed met mij, mijn vriend en de families.. Ik kan zo nog wel even doorgaan met allemaal positieve dingen :D.

'Find a rainbow and live your world of dreams, always rember life is better than it seems.'

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 08:58

Woooh een 10 wat goed zeg,ik heb gisteren een bedrijf aan geschreven.Is een oppas service, uitlaatservice enz.Ik heb in oktober een aanbieding reconnective bij dieren.Ze was erg geintereseerd en had al een paar dieren.Dochter lief loopt stage bij een uitlaatservice die die neemt ook een lading folders mee, je weet maar nooit?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:05

Veirl schreef:
Ik heb nieuwe vloerbedekking en het staat zo chique en het voelt zo zacht. :D :D :D

:D :D :D

Super dit topic!
Ik ben ondanks dat ik de liefde van m'n leven een paar daagjes moet missen wel blij!
Ik woon ontzettend mooi, heb m'n soulmate gevonden waarmee ik verloofd ben en we hebben ook nog een paard, ik heb een toffe opleiding die ik reteinteressant vind en ik heb echt het gevoel alsof m'n leven helemaal op de rit is :D