Afgelopen schooljaar heb ik met pijn en moeite mijn havo diploma gehaald. Door oa gebrek aan vertrouwen in mezelf hebben de afgelopen jaren me veel stess opgeleverd. Ik kón het wel maar ik geloofde er gewoon niet in.. Dit kwam, bleek later door dingen van vroeger. Heel erg veel 'ziek' thuis geweest en uiteindelijk zat ik gewoon totaal niet goed in mijn vel en wist ik het effe niet meer. Mede daarom heb ik besloten om dit jaar een tussenjaar te nemen en dan in september 2012 weer te gaan studeren.
Nu wil ik dit jaar wel nuttig gaan besteden zodat ik straks weer fris en met vol goede moed mijn studie kan beginnen

Vandaag heb ik een groot schrift gekocht waar ik het komende jaar van alles in ga schrijven en plakken. Ik wil mezelf doelen gaan stellen. Van 15 films kijken tot 3 keer met de trein in mijn eentje. Maar ook wil ik songteksten van liedjes die ik op dat moment veel luister erin schrijven, geluksmomentjes, foto's ed. Als het maar positief is!
Mijn einddoel is dus om weer beter in mijn vel te komen zitten. Negatieve gedachtens vervangen door positieve en meer in mezelf gaan geloven..
Wie doet er met mij mee of heeft er nog leuke ideeën en/of doelen??