Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:06

Sta ik net te telefoneren met de stoffeerder die het nieuwe appartement van mijn moeder moet gaan stofferen, komt mijn pup aanlopen en spuugt iets uit op de grond. Het was een klein grijzig/zilver rond iets. Dus ik pak het op en bekijk het terwijl ik aan de telefoon overleg waneer de vloeren geëgaliseerd gaan worden. Ik sta ermee tussen mijn vingers en vraag me af wat het is, het lijkt plasticachtig, maar het geeft iets donker af, ik knijp erin en draai het rond tussen mijn vingers en vraag me tegelijkertijd af of het een onderdeel van een speeltje is maar dan komt er donkerrood sap op mijn vingers en wordt het platte rondje nog platter. Het laatste wat ik door de telefoon nog meekrijg is dat we 24 uur niet op de vloer mogen lopen want toen realiseerde ik me dat het een volgezogen teek was die door mijn pup was kapot gesabbelt.
Gatverdarre!!!! :r :r :r
Ik heb het snel weggegooid en heb zo goed als kon het gesprek beëindigd om vervolgens kokhalzend mijn handen 5x te wassen.
Bah!

Wat voor smerigs is jullie wel eens overkomen?

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-11 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:07

Gadverdamme! Oh ik heb ook zoveel van dat soort dingen, maar op dit moment kan ik het niet zo opnoemen, haha.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:08

wow.
da's wel heel heeeeeel jakkes.

met blote voeten in een plasje nog lauwwarme kattenkots, is toch wel mijn toppunt. Zo icky als jij heb ik het gelukkig (nog) niet meegemaakt :D *\o/*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:09

He bah :\ Brrrrrrrr.

*rillingen lopen over rug*

Op een slak staan is ook nooit zo fijn :\ Of ergens rijden met de auto en geconfronteerd worden met onmogelijk te vermijden kikkers op de weg :\

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:10

Ik heb een keer met blote voeten in een hondendrol getrapt :=

En ooh die kikker die ik plattrapte niet vergeten :+

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:10

Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

Pearlss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:11

Oh sinds mijn zwangerschap continu kan moeilijk eten mijn man had lekker vlees met aardappels ik watermeloen en melk wij lekker eten.
Moet ik een boertje laten (wou het binnensmonds doen) HUP hele kop melk en bak watermeloen uitgespuugt over mijn kleed de bank de tafel en eten van mijn man :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:12

Aieshja schreef:
Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

_O-

Hier zitten ook veel huisjesslakken, gemiddelt trappen we er 2 per avond kapot of de pup sleept ze mee naar binnen.

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:13

ik heb een keer met m'n blote voeten op een dooie ontbindende worm getrapt! :r ik trok zo'n gezicht dat m'n moeder dacht dat ik dood ging of zo!

Iris82

Ow oké, ik ga jullie verslaan.

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.

Suusie22

ielll.. gadverdamme!!.. das idd wel ranzig.. een geplette teek...

volgens mij heb ik nog nooit zoiets ranzigs mee gemaakt.. als wat hierboven allemaal staat.. .(ben ik blij om ook)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:14

Ik werkte in een restaurant en ik was een tafel aan het serveren met ouders, kinderen en grootouders.
Ik kwam net met de dinerborden aan toen een jongetje spontaan keihard z'n Fristie weer uit kotste.
Het spletterde heel goor op de grond, de vader nam 'm mee naar de wc's (een mooi kotsspoor creërende :+ ) en de grootouders zeiden: "Zolang het niet op m'n bord spetterd eet ik 't gewoon op hoor, meidje." (ik wilde namelijk even wachten met bedienen := )

Ik heb een kotsfobie, dus dit was echt m'n ergste nachtmerrie :') Ik heb nog een uur hyperventilerend in de keuken gestaan.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:14

Iris82 schreef:

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

sorry, ik moet hier zooo hard om lachen, heel kinderachtig :')
collega's vragen wat er zo grappig is, maar ik denk niet dat ik dit ga delen

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:15

Toen we nog stro hadden op stal, was er eens een opgedroogde doode muis uit het stro gevallen recht in de deur opening van de stal, maar er lag wat stro rondom heen was was gevallen en toen ik terug liep om het wat op te vegen ging ik er met mijn grote voeten opstaan :')
Nu kan ik er wel om lachen, maar toen, gadverdamme wat voelt dat raar onder je schoen!!

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:16

maradhja schreef:
Toen we nog stro hadden op stal, was er eens een opgedroogde doode muis uit het stro gevallen recht in de deur opening van de stal, maar er lag wat stro rondom heen was was gevallen en toen ik terug liep om het wat op te vegen ging ik er met mijn grote voeten opstaan :')
Nu kan ik er wel om lachen, maar toen, gadverdamme wat voelt dat raar onder je schoen!!

gelukkig niet je blote voet!! getsie derrie! :r

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:17

Iris82 schreef:

:r O getsie

Aieshja

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:19

OH BAH, VIES MAN ZO'N SNOTRAKETJE !

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:19

Ik kwam van de week aanrijden met mijn scooter en moest stoppen dus zet 1 been op de grond stap ik midde in een MEGA grote gore naakt slak... Ik glee gewoon bijna uit zo vies! Alles wat er normaal in zat was er ook uit gespoten... :r

Haha btw echt een walgelijk topic hoor als ik alles zo lees gatverdamme. :')
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 20-09-11 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:20

Apple schreef:
He bah :\ Brrrrrrrr.

*rillingen lopen over rug*

Op een slak staan is ook nooit zo fijn :\ Of ergens rijden met de auto en geconfronteerd worden met onmogelijk te vermijden kikkers op de weg :\

Bij ons is het meestal onmogelijk om 's avonds naar de deur te lopen zonder een slak te raken.. Soms lijkt het wel op een 'mijnenveld'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:21

Ik geloof dat het verstandig is dat ik dit topic vanavond na het eten pas weer verder ga lezen :=

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:21

haha wat een grappig topic dit!
een vriendin van me had een keer dat ze in haar schoen stapte en toen zat er een naaktslak in bij haar tenen. Naaktslak helemaal geplet aan haar sok _O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:22

bah bah bah

Maar ik volg dit topic even :P

Anoniem

Ik fietste onder een lantarenpaal door waar een meeuw op zat die er net een flats uit gooide. Precies op mijn hoofd... het ergste was nog dat ik dacht dat ik het eraf had geveegd (uit mijn haar) maar dat ik op school kwam en iemand vroeg 'wat zit er op je oor?' ... :')

Niezel

Iris82 schreef:

Jij wint. Met vlag en winpel :j

Ik ben wel ooit met mijn blote voeten in een dooie half opgevreten en nat gesabbelde muis gaan staan, ook niet erg... fijn... :\

Sky_As

Iris82 schreef:

Denk dat ik in de buurt kom....

ik moet snachts altijd naar de wc om te plassen, alleen draag ik overdag lenzen, en 's nachts ben ik dus een soort van mol.
dus ik ga op het toilette zitten (2 uur snachts ofzo). voel ik bij mijn linkervoet iets nats....dus ik kijk, kijk nog eens goed (lees, ik zie niks wat verder is dan 30 tot 50 cm, daarna wordt het erg wazig) Sta ik in de KOTS!!!!
Dus ik kokhalzend naar beneden gerend, mijn voet onder de kraan afgespoeld, en een briefje gepakt en voor de badkamer deur gelegd.
Of degene die de badkamer + matje onderkotst, zo vriendelijk wil zijn de volgende keer dit ook op te ruimen.
Krijg ik de volgende dag een smsje van mijn schoonbroertje.... Sorry... had het niet gezien.
Hij had geluk dat ik niet wist wie het gedaan had, en dat ik te slaperig was om er verder over na te denken.
Maar ik heb heel het huis beloofd, dat bij een volgende keer het matje netjes op diegene zijn of haar bed gelegd wordt.

(gelukkig heeft mijn zusje inmiddels een ander vriendje :+ )