Gatverdarre!!!!

Ik heb het snel weggegooid en heb zo goed als kon het gesprek beëindigd om vervolgens kokhalzend mijn handen 5x te wassen.
Bah!
Wat voor smerigs is jullie wel eens overkomen?
edit: typo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aieshja schreef:Ieuwl, da's niet fris nee !
Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !
Iris82 schreef:Ow oké, ik ga jullie verslaan.
Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.
maradhja schreef:Toen we nog stro hadden op stal, was er eens een opgedroogde doode muis uit het stro gevallen recht in de deur opening van de stal, maar er lag wat stro rondom heen was was gevallen en toen ik terug liep om het wat op te vegen ging ik er met mijn grote voeten opstaan![]()
Nu kan ik er wel om lachen, maar toen, gadverdamme wat voelt dat raar onder je schoen!!
Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
Apple schreef:He bahBrrrrrrrr.
*rillingen lopen over rug*
Op een slak staan is ook nooit zo fijnOf ergens rijden met de auto en geconfronteerd worden met onmogelijk te vermijden kikkers op de weg
![]()
![]()
![]()
![]()