ik heb mijn (nu) vriend ontmoet met op stap gaan. eerste date was een paar dagen later, we gingen winkelen in de stad aangezien hij nieuwe schoenen nodig had. Mijn vader was jarig en door een misverstandje belanden we bij mij thuis, maar was erg gezellig! Week later was pasen, dus ik gezellig naar hem toe! ook kennis gemaakt met zijn oma, erg gezellig. 's Avonds nog even naar de vogelkijkhut geweest, erg mooi, uitkijken over het water en romantisch over de krakende flonders ernaar toe. Klinkt suf maar was echt een heel mooi momentje! We gaan er nu meestal weer heen op de dag dat we weer een jaar meer bij elkaar zijn zegmaar, even weer terugdenken aan het begin.
Dates daarna bestonden uit thuis film kijken, spelletjes doen, bij hem de buurt leren kennen en de boerderij, de stad in, uiteten, vanalles eigenlijk! Bioscoop zijn we voor het eerst geweest toen we al 8 maand bij elkaar waren haha
Het hangt ook wel een beetje af van waar je woont.. maar door de stad slenteren/winkelen is leuk, dierentuin, andere leuke bezienswaardigheden, bowlen, mocht je thuis toevallig een Wii hebben is dat ook heel gezellig!
ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!