Ik ben vandaag zo vrolijk en blij, en dat wil ik even met heel bokt delen, ik ben alleen thuis en het liefst deel ik mijn blijheid met de hele wereld en klim ik op het dak om het uit te schreeuwen, maar bokt is iets toegankelijker dan het dak

4 Jaar lang heb ik een studie gedaan die ik helemaal niet leuk vond, maar ik moest en zou het afmaken van mn ouders, uiteindelijk na 4 jaar toch besloten dat het zo niet langer ging, mijn motivatie zat onder het 0 punt, mijn humeur inmiddels ook, en ik had amper nog zin om uit bed te komen. Zo kon het niet langer..
Dus ingeschreven voor een studie die ik eigenlijk al 4 jaar lang graag zou willen doen.. maarrrr, daarvoor moest ik wel door de toelatingscomissie.
Net een pakje sigaretten gaan halen bij het postkantoor, kom ik onderweg de dorpsgek tegen: "Beetje breed in de heupen, maar je ziet er ontzettend goed uit." Ik had het niet meer en zei "goede smaak!" waarop hij antwoorde "weet ik!"

Op naar huis, waar ik de voordeur opende en de deurmat bedolven lag onder de post, en wat zat daarbij; een brief met de bevestiging van de opleiding!

Eindelijk kan ik gaan doen wat ik al zooooooooolang wil