Wat vinden jullie van drugs gebruik, hebben jullie wel eens wat uitgeprobeert en hoe beviel dit?
Ik bedoel met drugs niet drank. Ik bedoel hiermee wiet, xtc, mdma, speed, cocaine, paddos enz.
Zelf heb ik kort geleden space cake gemaakt, dit was absoluut niet leuk
we (ik en 3 vriendinnen) hadden maar een half gram per persoon gebruikt, dit moet normaal goed gaan,
maar ik vermoed dat het spul niet goed was want we (en vooral ik) gingen helemaal fout.
Ik begon me helemaal loom te voelen, dit hoort zo en was ook niet erg, toen werd ik helemaal negatief in gedachten en wilde ik niemand meer om me heen, toen moest ik overgeven. Toen begon ik helemaal te trillen en heb ik 4 uur lang hardkloppingen gehad. toen heb ik weer overgegeven. Ik dacht serieus dat ik dood ging. En hoe leuk ikmijn gedachtes ook probeerde te maken ze zaten altijd in een neerwaardse spieraal, echt enorm raar want normaal ben ik altijd vrolijk en zie ik dingen positief.
Nou dit was dus mijn ervaring ermee, en ik doe het dus nooit weer
ik wil iedereen er dan ook voor waarschuwen! pas goed op want het kan altijd mis gaan.
Als het wel misgaat moet je even buiten gaan rondlopen enz, jezelf ff op je gemak stellen en alleen mensen om je heen hebben die vrolijk zijn, nie andere gebruikers. Douchen kan ook helpen. Cola drinken werkt ook maar daar kun je dus als je hebt overgegeven nog een keer van gaan overgeven.
Ik ben heel benieuwt naar jullie ervaringen

mijn broer blowed ook al enige tijd (5 jaar) dus ik weet het een en ander er wel van