Rijschool machtigen CBR lukt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YDWINE

Rijschool machtigen CBR lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:27

Hallo allemaal,

Het wordt inmiddels wel eens hoogste tijd om mijn praktijk examen (auto) in te plannen ;) .
Hiervoor is het echter noodzakelijk om je rijschool eerst te machtigen via de website van het CBR.
Al meermalen in een maand tijd op verschillende computers probeer ik dit te doen, de website loopt
vervelend genoeg elke keer weer vast op het moment dat ik op de knop 'machtigen' druk.

Mijn rijschool zegt dat ik hiervoor contact op moet nemen met het CBR. Met het CBR kan ik op
de een of andere manier maar geen contact krijgen.

Wie kan mij helpen! Ik wil gewoon snel de rijschool machtigen en mijn praktijk inplannen anders
kost dit mij alleen maar onnodig veel geld. Alvast bedankt!

kleinvosje

Re: Rijschool machtigen CBR lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:29

Hmm, het gaat tegenwoordig heel anders dan vroeger haha, toen zei de rijschool gewoon dat hij je opgegeven had voor het examen!

Maar goed, als je wilt, wil ik het ook wel een keer voor je proberen, moet je even al je gegevens pb-en!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:30

Welke browser gebruik je? Ik had laatst ook dat ie niet meer reageerde, ik gebruik normaal gesproken Google Chrome. In Internet Explorer voor de zekerheid geprobeerd, daar lukte het meteen. Dus het machtigen lukt volgens mij niet met alle browsers.

@kleinvosje: Via mijncbr gebruik je je digiD, dit is zeer prive, dus ik mag hopen dat de TS die niet zomaar afgeeft..
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 31-08-11 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:30

Vervelend zeg.. Kan je rijschool dat niet voor je doen, dat je even samen daar achter de computer duikt? En als het dan niet lukt heeft de rijschool misschien kortere lijntjes naar het CBR dan jijzelf om contact op te nemen?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:03

Je kan het wel op de rijschool proberen met een medewerker daar, gegevens PB'en zou ik niet zomaar doen, je digid is strikt persoonlijk.

Dit is ingevoerd om de minder eerlijke rijscholen (understatement) te omzeilen..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:33

TAO -> LZP

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:36

madelief88 schreef:
Welke browser gebruik je? Ik had laatst ook dat ie niet meer reageerde, ik gebruik normaal gesproken Google Chrome. In Internet Explorer voor de zekerheid geprobeerd, daar lukte het meteen. Dus het machtigen lukt volgens mij niet met alle browsers.

@kleinvosje: Via mijncbr gebruik je je digiD, dit is zeer prive, dus ik mag hopen dat de TS die niet zomaar afgeeft..

Hier had ik ook last van! Weet niet of je dit al geprobeerd hebt maar dit was ook bij mij het probleem, in Internet Explorer (en volgens mij Firefox ook) lukte het meteen! :)

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:20

Ligt volgens mij ook aan je browser! Had precies het zelfde probleem, met google chroom.