uhm sorry hoor.... maar moeten we niet diep respect hebben als een man ons sowieso al ten huwelijk vraagt??? houd je minder van hem omdattie het in een publieke ruimte doet? is dat echt reden om nee te zeggen?!?!?!?! zit de liefde dan wel goed?!?!?!?! je vernedert je man gewoon met zoiets, zou dat NOOIT over mn hart kunnen verkrijgen... "ja schat ik hou heel veel van je maar als je in een publieke ruimte vraagt zeg ik nee..." sorry, vind dat echt egoistisch, bride zilla gedrag...
Ik denk wel dat mijn vriend weet dat ie mij niet moet vragen op een hele drukke plek, daar zou ik me niet op mijn gemak voelen. Ik zou geen nee zeggen, maar zou het wel vervelend vinden want ik houd er niet van om zo in de spotlights te staan haha. Dan zou ik balen zeg maar omdat hij mij toch beter zou moeten kennen en ook met camera's op mijn snufferd zou ik niet echt tof vinden
ok snap ik... maar een aantal hier bgeven toe ronduit nee te zeggen... vind dat erg 'hard'. als je vriend op de hoogte is vdaarvan kan ik het nog wel begrijpen... ik heb de mijne altijd gezegd niks afgezaagds als bijv de ijffeltoren... het ward (ook voor hem) heel onverwacht radio 538...
Zou de naam van mijn vriend aannemen! Klinkt leuk met mijn voornaam. Mijn eigen naam zou er achter komen En dat filmpje mijn God!! Arme kerel. Zet je eerst jezelf "voorschut" daarna zijn vriendin ook nog is. Zou dat ook nooit doen als mijn vriend de ballen zou hebben me zo te vragen kan ik echt niet weigeren! Maar liever niet op zo een drukke plek idd :-P. Vraag ne af of dat ooit nog goed is gekomen....
Ik ga ook de naam van mijn vriend nemen en dan - die van mij.
Lidewijke
Geplaatst: 26-08-11 21:02
Ik heb het idee dat achternaam aannemen van je man niet meer zo gebruikelijk is in België, heb het nog niemand weten doen. Plus dat ik mijn eigen achternaam veel beter vind klinken bij m'n voornaam dan die van mijn vriend.
Ik wil ook graag de achternaam van mijn vriend, en wel om verschillende redenen; - Wil graag dezelfde achternaam hebben als onze kinderen (als we die mogen krijgen) - In Frankrijk kunnen ze mijn achternaam niet uitspreken. - Ik wil graag dat iedereen gelijk weet dat ik bij mijn vriend (over een jaar man) hoor.
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd in Disney, bij de wild west show. Het is daar best rumoerig dus niemand had het door. We moesten allebij huilen... En achteraf bleek hij er al enkele maanden mee bezig te zijn geweest De dag zelf had hij de hele dag de ring al op zak, hij durfde het niet in het hotel te laten, bang dat ie gestolen zou worden. Hij had ook al mijn ring maat opgemeten, dus was precies goed. In de ring zit een Saffier, ik ben gek op Saffieren, vanwege mijn eerste paard. Ben ik de enige die dat filmpje vind lijken alsof het in scene is gezet? Ik zou dus ook iemand waarvan ik hou niet zo kunnen laten staan.
Later bleek dat iedereen al op de hoogte was dat hij me binnenkort zou vragen. Alleen zijn ouders wisten dat het die ene dag zou gebeuren.
De voorbereiding alleen al vind ik mooi Saffier, de manier of de plek waarop het gebeurd maakt dan eigenlijk al niet meer uit
mooie jurk! maar ik zou em niet kunnen dragen, zou mij niet passen
Jes
Geplaatst: 26-08-11 21:56
Dat vind ik dus ook Marley, nou waren wie die dag zo goed als 2 jaar samen. De dag dat we echt twee jaar samen zouden zijn viel op maandag en die dag zouden we elkaar helemaal niet zien, vandaar iets eerder. De dag waarop hij me gevraagd heeft is dan wel weer precies de dag dat ik hem mee uit heb gevraagd
Sinds hij me gevraagd heeft ben ik wel een emotionele muts hoor als ik al aan de bruiloft denk krijg ik de tranen in mijn ogen
Ik heb nog geen vriend dus weet ook niet wat voor achternaam ik ooit eventueel kan krijgen haha. Maar wel leuk 2e topic, ik ga weer kwijlen over mooie jurken.
Flore
Geplaatst: 26-08-11 22:27
Ik wil ook de achternaam van mijn vriend.
Morgen trouwjurken passen! Hopelijk pas ik er nog in want ik krijg al een beetje een buikje.
@Ninita: dan ben je er mooi op tijd bij, maar dat hangt vast samen met de zwangerschap Ik ben vooralsnog alleen maar aan het neuzen naar alle mooie jurken maar moet zeggen dat ik niet perse een bepaalde jurk wil. ik wil een jurk die me geweldig staat en welke dat gaat zijn.... geen idee!
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 26-08-11 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Was vorige topic beetje uit oog verloren (ergens blijven hangen op pagina 25) Waarschijnlijk omdat mijn droomjurk al op 1 van de eerste pagina's verscheen *(meteen opgeslagen hier) hihihihi