Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) rol moet spelen bij de aankoop van een paard, dus wat betreft vind ik dat je het helemaal niet slecht gedaan hebt! Je hebt Jamaica laten keuren dus je weet dat ze gezond is en je voelt
bij Jamaica...wat wil je dan nog meer...en dat ze pas 2jr 3mnd is moet je ook maar als een pluspunt zien...kan je een jaar langer van haar genieten!!!
En dan is er nog een tip die een ander je ook al gegeven heeft, als je idd western wil rijden met Jamaica dan heb je nu nog mooi de kans om eerst wat lessen te nemen en het zelf een beetje onder de knie te krijgen...dan kan je het Jamaica ook weer beter leren!

Citaat:Op 2001-08-17 11:26, schreef Desiree:
Wat je in ieder geval nog kunt doen is teruggaan en doen alsof je de haflinger terug wilt brengen en op deze manier nog wat van de prijs af te halen, minimaal f 500.-. Wat vind je daarvan?
Citaat:Op 2001-08-16 16:10, schreef stef:
Ook hier weet ik dat ze in principe gelijk hebben, alleen denk ik op zo'n moment (helaas??) met mijn hart, en niet met mijn hoofd.
zijn geworden op Jamaica, en als ik op zoek was naar een haf al helemaal, dan had ik (solly) hetzelfde gedaan (denk ik) als jou Stef, je bent dan zo op slag verlieft en die liefde zie je zo. Dan denk je gewoon van: Ja! Die zoek ik! Dat is mijn droom-paardje!!! En dan komt het... de tegenslagen, dan hoor je opeens dat ze 2 is. En dan kan je toch ook wel
toch? Mooi geschreven trouwens, maar ik vind eigenlijk (solly alweer) dat het meer gaat om wat erin staat, en niet hoe uhm... sja, hoe het er eigenlijk van buiten uitziet. Sorry voor diegene die dat niet vinden maarja.... das weer mijn mening...