Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Waarom raadde die man die praxis fietsen af dan?
, iig iets wat er niet nieuw meer uit ziet - 't nieuwe is er toch zo van af, en de kans dat 'ie gejat wordt is een stuk groter. Paar fietsenwinkels bellen, marktplaats in de gaten houden.
Wel wat kleurtjes gegeven, maar zelfs als je je trein perse moet halen en je slot ligt nog thuis kun je hem met gerust hart tussen de fietsen in het rek zetten en aan het eind van de middag zo je fiets weer uit het rek trekken. Haha!
Daarnaast heb ik wel gewone fiets en nog krakkemikkig mountainbikje. Die laatste van een collega gekocht voor 10 euro en een paraplu. What you pay is what you get. Best slecht om 3 fietsen in de berging te hebben staan...
, maar is wel de fiets die het het langst doet zonder te sleutelen.
Juul schreef:Okee! Maar waar mijn ouders mee zaten met een tweedehands is dat als hij snel stuk gaat je steeds met een lekke band zit als je haast heb, of een ketting die er om de paar meter naast ligt etc etc. Hebben jullie daar geen last mee ?
. Als je dat niet vertrouwt, laat dan een nieuw setje banden op een tweedehands fiets leggen.
Bagheera_206 schreef:Doe maar eens een zoektochtje op Marktplaats voor damesfietsen onder de 100 euro. Ik krijg ruim 500 hits. Daar moet toch wat voor je tussen zitten? En al gaat zij dood na half jaar dan kun je daar geen buil aan vallen voor dat bedrag.
)
Dus dat wordt 'm niet.. Ik ga vanavond even overleggen met paps of we eentje van mp gaan bekijken