Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben 21 jaar, woon ook nog thuis en heb net een opleiding afgerond. Ik ga nu kijken wat voor mij het beste is, of ik een baan ga zoeken of ga kijken naar een vervolgopleiding. Ik zou graag uit huis willen, maar financieel is dat ook gewoon een probleem. Ik begrijp jouw keuze dat je thuis blijft wonen dus ook heel goed
Niets van die opmerkingen aantrekken
. purny schreef:Maar nu snap ik dus wel een beetje de homo haat. Het zijn net een stelletje kleine kleuters die andere mensen die ze niet mogen het leven flink zuur maken.

, maar ook hele leuke, gelukkig. Net als dat ik hele valse hetero's ken, maar me liever richt op de leuke mensen in het algemeen. Je moet nooit een groep mensen over een kam scheren. Nederlanders hebben die neiging nogal, valt me vaak op.
purny schreef:Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat een groepje homo's het voor mij verpest heeft. Ze hebben een bepaald beeld van mij gekregen en niet binnen een lange tijd maar zij stonden na een uur al gelijk met hun oordeel klaar, hebben dit rond verteld en vervolgens is dit door heel amsterdam gegaan waardoor er mensen zijn die mij niet meer willen. Dat betreurd mij ten zeerste. Want ik heb hun niks aangedaan. Tuurlijk zijn er onder de holebi's wel goede gasten maar dit vind ik echt niet kunnen. Overal is er rottigheid voortdurend wordt je door alles en iedereen in een hokje geplaatst. Dat heb ik nu ook gedaan en dat was niet mijn bedoeling. Dus excuses voor die opmerkingen.