) omdat ze het daar niet echt bepaald lekker heeft en ik me zorgen over haar maak.Vanaf October heb ik geregeld dat sun lekker zomers op het weiland kan staan samen met mijn evt. toekomstige veulen.'s Winters gaan ze in de stal van 4 bij 4 voor fl 300,- per maand met zen 2en en elke dag even naar buiten,d8 er aan alleen 's nachts op stal...maarjah,nog zo'n tijd.Mijn vraag was:
is fl 300,- duur voor een stal all incl

is voer zelf kopen duur

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-08-16 20:04 ]</font>
)
\
) en het is me tot nu aardig gelukt al zeg ik het zelf,heb alle spullen incl. deken enz alleen waar sunny staat is verslechterd en we weten zeker dat we er voor october zijn vertrokken...Kmoet alleen nog effe kijken waar.
En Shalane, wat je aan kosten kwijt bent voor voer is niet duidelijk te zeggen...dat ligt echt aan de paardjes zelf, sommige paarden worden al dik van 1kg krachtvoer, terwijl andere paarden (zoals Escala...gelukkig staat ze volpension
) kilo's en kilo's weg kunnen werken zonder ooit dik te worden...maar goed, van Sunny weet je ongeveer wel voor hoeveel piekies ze weg eet, en als je een Shire veulen wil kopen...tsja, ik heb er niet veel verstand van, maar Shires zijn natuurlijk grote paarden en kunnen wellicht ook wat meer krachtvoer gebruiken dan andere paarden...natuurlijk ligt het ook weer aan de omstandigheden...voeren is imo voornamelijk kijken, maar houd er wel rekening mee dat het heel belangrijk is dat een veulen een goede start krijgt!!! Ik ken paarden die als veulen niet goed gevoerd zijn en die zijn toch erg ielig gebleven...misschien kan je eens een brief naar Bit sturen ofzo, daar geeft ook een voerdeskundige antwoord...of misschien kan je PAVO ofzo bellen...Iig succes!!!