snik snik snik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 08:58

ik ben gisteren bij het paard wezen kijken het was een kwpn er van 17 jaar oud. echt een heel leuk beest om te zien licht bruin met blonde manen ze was ook heel erg lief. Mijn ouders wilde danielle wel voor mijn kopen alleen toen belde ik om de stal te bespreken en ze zei hou er wel rekening mee dat de stalling 250 gulden word (het is nu 120 ) daar zit nog niks bij en je moet alles zelf doen voeren mesten zelf een kruiwagen aanschaffen en ik zou zelf mijn stal nog moeten maken. dat gaat nou dus niet door heb ik mijn ouders zo ver krijg ik dit weer ik ben nog op zoek naar een stal maar in alphen zijn niet veel boerderijen alleen pension stallen en die vragen 650 gulden. dus ik denkt dat het niet door gaat het is me geloof ik niet echt gegund Huilen Huilen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:11

hebben jullie geen stukje grond voor je paard?
anders kun je hem in een grote tuinhuis doen....

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 09:20

wij wonen in een rijtjes huis en we hebben wel een tuin maar die is niet groot genoeg voor een paard ik denkt dat de buren het niet geweldig zullen vinden ik wel natuurlijk Haha! gingen we maar verhuizen naar het noorden of zo daar is genoeg grond

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:28

ja bij ons in drenthe is veel gronder over en dat moeten zo houden....anders komen er teveel stad's mensen hier heen die een huis willen bouw.... Misselijk

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:54

Kom hier wonen, in Eindhoven Party!! Hier zijn er genoeg stallen en ook erg goedkope. Ik betaal bijvoorbeeld maar 300 per maand voor een paardenstal, we hebben een binnenbak en 2 buitenbakken. Zitten bij het bos en bij "het platteland" waar je ook heerlijk kan rijden. Je kunt er les krijgen. De paarden kunnen iedere dag de wei op. De stallen worden uitgemest en de pony's gevoerd. Wat wil je nog meer? Party!! Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:18

samantha, niet alle stallen in Alphen zijn zo duur. Als je meer wilt weten, kun je me PBen, ik ben een plaatsgenoot van je en heb mijn paarden voor veeeeeeel minder staan; binnen- en buitenbak, longeerring, weidegang....
Noot: ik ga zaterdag op vakantie en ben dan een week weg. Als je serieus geinteresseerd bent, hoor ik het wel. Groetjes!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:52

Wachten totdat je werkt en op jezelf woont. Dat is het beste. En wees dan zo slim om ergens te werken waar stalling goedkoper is. (waar je werkt woon je meestal ook) Achterhoek of brabant bijvoorbeeld. Hier is het veel en veel goedkoper.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 18:57

Ja voordat ik op mijn zelf kan gaan wonen moet ik nog 5 jaar wachten en daar heb ik geen geduld voor alleen heb ik net even een pb gestuurd naar sonja want die weet een stal dus misschien is er nog hoop

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 20:45

Zoek op in het telefoonboek: Jan van Niekerk, Alphen a/d Rijn. Bel hem en vraag voor stalling.
Dan geef ik je een garantie, je staat dan bij een wereldvent.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 09:13

bedankt ikke ik ga zo even bellen om te vragen wat hij rekent voor stalgeld en of hij nog plek heeft Pling

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 10:04

Jammeer dat je niet in Alkmaar of zo woont.
Hier stikt t van de pensiostalletjes.
Enne ik heb ook nog een stal over.....
Nou in ieder geval veel succes hoor!!!!!!!!!!!!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 11:46

Ikke, we staan hartstikke vol op de Fjordenboerderij..... Hihi, dat krijg je he, als het zo'n sjieke bedoening met binnen- en buitenbak wordt *LOL* ! Maar idd, Jan is een wereldvent, we staan daar echt super.

Maar inmiddels heb ik Samantha een ellenlange PB gestuurd met nog veel meer niet te dure pensionstallen in Alphen en zeer nabije omgeving, dus die vindt haar plekje wel. Misschien wel bij de buurman van Jan, dan kan ze voor een klein bedragje per maand bij ons in de bakken komen rijden.

Samantha, zet 'm op met je paardje!!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-01 13:12

dat was zeker weten een lange pb zeg !!! ik moet morgen peters nog een x terug bellen of hij nog wat voor mij heeft jullie horen het nog

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 16:27

rustig maar je ben niet de enige dat nik sis gegunt!!!!!

ik zoek al jaaaaren een verzorgpony/paard maar heb na 6 jaar nog steeds niets!!! terwijl iedereen om me heen wel er een of een eigenpaard/pony heeft!

sniksnik

x Linda

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 16:28

linnie, bij mij was het ook maar puur toeval hoor dat nancy op de verzorg site had gekeken!!!!
Ik zocht ook al jaaaaaaaren!!!! (maar ik ben ook een jaartje ouder hea)
jou tijd komt nog wel Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 08:03

linnie ik heb na 8 jaar zoekenb heb ik een verzorgpony gevonden en nou 3 maanden later mag ik een eigen paard dus je moet gewoon blijven zoeken en mischien een atvertentie zetten in een plaatselijke krant bij ons kost dat 0,50