VROEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 21:35

Yesssssssss... Ik kan autorijden (naja, gasgeven).... *LOL* Was echt superleuk! Ik mocht er in, midden in het dorp. In z'n 1 en gasgeven, ging nog goed ook, die vent schakelde even, langs allerlei drukke plekken. En uiteindelijk allemaal scherpe bochtjes, stoppen, optrekken, koppelen en schakelen.. Oh echt kewl... Mèn, ik wist niet dat het zo vet is om auto te rijden. Ik rij alleen te veel op het midden v/d weg, maar ik mocht ook naar huis rijden. Toen zag ik een paar bekenden fietsen, dus ik keihard (naja... leek alleen maar zo) er langs gassen. Het is echt zo gaaaaaaaaaaaaf. Maar ja, als je achter het stuur zit lijkt 50 opeens super veel.... *grin* Ik moest ook zo lachen, maar ja, ik kan wel schakelen, en wist zelfs zn 3 te vinden. Ook leuk: ik ging remmen om te stoppen, en toen vergat ik de koppeling: sloeggie af... Dus ik kwam thuis, en mijn vader meteen heel dom: 'tis nog maar 1 lesje enzo.. Naja, ik heb NIEMAND platgereden! Geen paal geraakt! Geen bomen van iets te dichtbij gezien, en alle auto's laten staan. Geen hondjes overhoop gecrosst, en volgens mij ook verder niet echt iemand dwars gezeten..

Laui

Mark

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:00

Alleen al de manier waarop je het schrijft, ik lag zowat onder de computer van het lachen
'k ben nog geen 18, maar het idee lijkt me wel wat.Ps er zat toch wel een ajjjrbagg in he(gniffel) gr Mark

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:03

Hahahah, wacht maar tot er geen instructeur meer naast je zit (die ook kan remmen Knipoog).

Vandaan trouwens weer een verkeersboeten binnen Boos! Ik reed 54 waar je 50 mocht. Ook nog een 4 baans weg aan de rand van Eindhoven waar het fietspad echt een kilometer naast ligt. (#*@&(#&*@(*#@*(@# Frusty

[edit]Nederlands is moeilijk[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-09 21:03 ]</font>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:07

eh laudine wil je ons voortaan eerst waarschuwen voordta je gaat rijden. zie je der namelijk voor aan om heel hard gas te geven. en dan ben je opeens in apeldoorn en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
blijf dan wle binnen, ofnouje een auto kan natuurlijk ook door de voorgevel van een huis heen.
HELP!!!!!!! we zizjn nergens meer veilig!!!!!!!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:10

0 punten voor laudine!! helaas, volgende keer beter Knipoog *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 00:35

Ik verwacht ook nog een paar vette rekeningen, van door rood rijden en te hard rijden *LOL*

Een keer hadden ze me geflitst toen ik 34 km te hard reed, was iets minder geslaagd. Meestal zie ik die palen en camera's op tijd, maar er zitten ook hele geniepige tussen Boos!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 01:16

Indeed..

Door rood doe ik eigenlijk nooit. Of ja, bijna nooit. Vinnik een beetje te link. Er zal maar net een fietser groen hebben gekregen ofzo. Brr..

Maar ja, 50 rijden op wegen buiten de bebouwde kom? Brr.. Dat kan ik dus niet he Knipoog

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 01:19

Ik ook niet hoor, normaal! Maar ik was in Leidschendam en daar staan meer dan 9 stoplichten achter elkaar en ik was bij eentje net te laat om te stoppen dus vandaar...

Mijn auto kan geen 50 Lachen Hij kan niet langzamer dan 80, vervelend he voor mij *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 12:54

Ik ga volgende week vrijdag weer. En voor ik Apeldoorn zit, ik denk dat ik dan echt wel brokken gemaakt heb. Ik vind vrachtwagens opeens een stuk enger trouwens... Jemig... Komt er zo'n banketstaaf in een soort Titanic gevaarte tegemoet. op een smal weggetje, maar ja, daarvoor heb je dan een instructeur zeg maar, en die deed niks, dus het ging vast wel ok... Ook bijna een ouwe vent van zn sokken gereden. Naja, moettie maar niet in de bocht op het randje van de weg lopen, ik moest daar nl rijden, dus tja, GASSUH!

Laui *kannie wachtuh*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 12:59

Hmm, grootste verandering bij mij sinds m'n rijbewijs is dat ik nu altijd m'n licht aan heb op m'n fiets in het donker.. Pff, die poedersuiker fietsers zie je echt bijna niet, al helemaal niet in het donker Frusty

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 13:06

dat doe ik al een jaar of twee... Heb bij mijn mamma gezeten toen ze dus bijna een fietser van z'n fiets crosste.. Dus toen deedik het ook maar, werd ze boos toen ze me een keer zag met kapot licht, maar inderdaad, die zie je dus NIET.

Laui

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:36

Ahhh ik vond het in het begin ook zo eng!
Ik durfde echt de snelweg niet op.
ene ik heb zo'n radarverklikker in m'n auto.. errug banketstaaf hij doet het altijd op 1 keer na ik zag flits piepiepieperderpiep deed ie toen pas oliebol! maarja ik reed 120 waar je 100 moest rijden.
Ik rijd in de Bebouwdegebieden altijd 60 met de rest mee daarbuiten zowaar keurig 80 vanwege de weggetjes van rechts op de snelweg rijd ik niet keurig maar wel veilig want ik rijd alleen te hard waar het kan dus als het druk ik houd ik me wel aan de 130 km Lachen
meestal rijd ik op de snelweg 160 *slik*

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:42

Ik weet het nog goed m'n eerste rijles! Gedverderrie, die instructeur reed naar het industrieterrein, en daar mocht ik. 30km per uur vond ik wel het maximum! hij reed gelukkig weer naar huis. Nu ben ik nog een vrij nette rijder. Hou me meestal netjes aan de snelheid. In Duitsland, rijdt ik wat vlotter, op vakantie zelfs een stukje 170 gereden! (heuveltje af, was wel erg hard, dus toch maar wat minder gas!).
IK erger me alleen rot aan die klevers, ga dan gewoon wat zachter rijden, hebben ze vaak snel door, nemen dan wat meer afstand, en dan ga ik ook weer wat harder!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 14:01

Hihi ik kleef ook als iemand echt te langzaam rijdt, en dan haal ik snel in zodra het kan. Sommige mensen weten echt niet waar het gaspedaal zit, grrrrrr!

Ik weet mijn eerste rijles ook nog. Ik ging sturen en mijn rijinstructeur gaf gas en schakelde. Opeens reden we 80 op een provinciale weg, en ik vond het doodeng!! Ik weet ook nog waar ik veel moeite mee had, van z'n 3 naar z'n 2 om een bocht te nemen. Ik snap nu echt niet meer waarop ik dat zo moeilijk vond. En file parkeren vond ik ook moeilijk.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 16:37

In de bochtjes mocht ik HELEMAAL geen gas geven, maar ik mocht wel lekker schakelen enzo... Terugschakelen ging wat *piep* omdat ik dus ff vergat rustig aan te doen. Ik hou wel van gasgeven (getuige het toerental, ging echt zo voet erop, vond die man wel grappig geloof ik), maar ik weet niet, om nou ALTIJD te gaan crossen. Zou wel eens tot z'n max willen rijden eigenlijk. Haat langzaamaan...

Laui *nog 4.5 dagen*