Yesssssssss... Ik kan autorijden (naja, gasgeven)....
Was echt superleuk! Ik mocht er in, midden in het dorp. In z'n 1 en gasgeven, ging nog goed ook, die vent schakelde even, langs allerlei drukke plekken. En uiteindelijk allemaal scherpe bochtjes, stoppen, optrekken, koppelen en schakelen.. Oh echt kewl... Mèn, ik wist niet dat het zo vet is om auto te rijden. Ik rij alleen te veel op het midden v/d weg, maar ik mocht ook naar huis rijden. Toen zag ik een paar bekenden fietsen, dus ik keihard (naja... leek alleen maar zo) er langs gassen. Het is echt zo gaaaaaaaaaaaaf. Maar ja, als je achter het stuur zit lijkt 50 opeens super veel.... *grin* Ik moest ook zo lachen, maar ja, ik kan wel schakelen, en wist zelfs zn 3 te vinden. Ook leuk: ik ging remmen om te stoppen, en toen vergat ik de koppeling: sloeggie af... Dus ik kwam thuis, en mijn vader meteen heel dom: 'tis nog maar 1 lesje enzo.. Naja, ik heb NIEMAND platgereden! Geen paal geraakt! Geen bomen van iets te dichtbij gezien, en alle auto's laten staan. Geen hondjes overhoop gecrosst, en volgens mij ook verder niet echt iemand dwars gezeten..
Laui