inlognaam op Bokt op mobiel niet goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

inlognaam op Bokt op mobiel niet goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 23:51

Allereerst, heb er goed over nagedacht waar dit topic zou moeten maar mocht ik het toch verkeerd hebben staan, SORRY!

Sinds kort heb ik een mobiel met internet. Eindelijk ga ik ook met mijn tijd mee! Nu ging ik heel fanatiek ook eens op Bokt kijken met dat ding, en ik wilde inloggen. Helaas ben ik nog niet zo goed met het toetsenbord van die foon, en tikte ik kleinBosje i.p.v. kleinvosje. Natuurlijk kwam ik hier pas achter NAdat ik op enter drukte en bevestigd had dat de foon mijn ww en inlognaam mocht onthouden...
Nu krijg ik dus elke keer als ik in wil loggen, de melding dat mijn inlognaam niet goed is, ik krijg dat kleinbosje maar niet weg. Heb geen idee hoe ik de opgeslagen inlognaam moet verwijderen, daar ben ik te blond voor. Iemand enig idee? Heb trouwens een Samsung Galaxy Ace...
Laatst bijgewerkt door kleinvosje op 05-08-11 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

delerium

Re: inlognaam op Bokt niet goed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:53

Ik kan me goed voorstellen dat je het hier geplaatst hebt, maar omdat ik denk dat het meer een technische handeling op je foon gaat zijn dan een foruminstelling verplaats ik het naar HTT :)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:53

Op de computer zou ik zeggen coockies (hoe schrijf je dat) verwijderen, maar ik heb een tel waarmee je kan bellen en sms-en meer niet, dus met je mobiel weet ik niet of dat hetzelfde werkt.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 23:53

Dubbel blond dus, sorry!

Douce

Re: inlognaam op Bokt op mobiel niet goed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 00:01

je kan op een mobiel vaak ook privacygegevens weer wissen. Bij mijn nokia staat het bij opties waar ook dingen staan als afsluiten en ga naar nieuwe website

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 00:02

Ik geloof je meteen dat dat kan, maar hoe ;-)?

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:02

als je je internet opent kan je via een menu van je telefoon (een van je knopjes) bij de instellingen komen. Daar moet je dan even zoeken naar een optie om alle cookies te wissen en je buffer leegmaken. Ik weet niet wat voor een telefoon je hebt... Maar zo gaat het bij 9 van de 10 telefoons.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 19:56

ik heb een Samsung Galaxy Ace, staat ook in de openingspost. Ik ga eens kijken of het lukt!

_Svadie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:59

Sorry, dan heb ik niet goed gelezen.
Dan is het gewoon browser openen, menu zoeken van het browser. Dan klik je op het instellingen-menu en dan staat er ergens een optie om je cookies leeg te maken