Hoelang nog?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 15:09

Onze poes Sweedy is dus zwanger,hoelang weet ik niet want ze is meerdere keren ontsnapt toen ze krols was Frusty kan je bij de dierenarts niet laten voelen hoe het ervoor staat ofzo?

En ze doet ook vaak zo raar,gaat ze helemaal gestrekt leggen en kieperd ze haar mandje om.
Ze ligt ¾ van de dag te pitten...Eet 1 blik per dag terwijl ze vroeger niet meer als een half blik wou...
Binnen eigelijk 3 weken is ze zoooo errug dik geworden bij haar buikje,de tepeltjes zijn opgezet.
Normaal was het een heel erg mager katje waarvan je de botjes en ribbetjes kon zien,nu nog wel maar ze heeft alleen een dik buikje,dus dat ze zwanger is weten we zeker maar kan je niet naar de dierenarts laten gaan om haar te laten bevoelen hoe lang het nog duurt? En hoe duur kost dat????

HELP!!!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:15

kun je kijken of de tepels al dik zijn???
dan is het bijna zover
gr Tony

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 15:19

Tja,
de tepels zijn veel dikker als normaal (normaal voel je ze niet nu echt hele dikke bobbels)
Verward

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 15:22

Dan duurt het niet erg lang meer. maar is hethet geld wel waard om dan nog op te laten voelen?
Het zal best wel kunnen hoor.
Maar heb even gedult, zo te horen heb je binnenkort jonge katjes Lachen

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 18:51

ik zou het niet laten voelen,als ze moet jongen dan merk je het vanzelf wel en anders zie je het wel.Bij katten gaat het bijna altijd helemaal goed en dus heeft ze jouw hulp helemaal niet nodig

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 18:54

Als ze drachtig is is ze dat toch maar heel kort...enne...opvoelen??? Arme poes... Schijnheilig Maar ik geloof dat de DA bij onze poes van buitenaf de kittens kon voelen, maar ja...enne...9 weken zijn toch zo voorbij...dan zie je het vanzelf Haha!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 19:09

bij katten gaat de bevalling vaak goed maar vaak gaat wel de helft van het nestje dood, ja mijn ervaringen dan en wat ik heb gehoord. het is de natuur ook he wel zielig. zo te horen komen de kittens binnenkort!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 08:19

Volgens mij kan het nu ook niet meer lang duren. Zorg er wel voor dat ze een rustig plekje heeft om de kittens op de wereld te zetten. Een mand of doos met lekkere zachte dekentjes ofzo.
Knuffel aan de poes
groetjes

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 10:37

Ze slaapt al weken in haar grote mandje en de hond is verhuist naar een ander plekje.

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:00

Ik hoop dat je net zo geluk hebt als een vriendin van mij en dat alles goed gaat

Haar kat is anderhalve week geleden bevallen van 6 kleine kittens!! en ze zijn allemaal hardstikke gezond en er is er geen 1 doodgegaan ofzo Lachen