Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Delphi schreef:Jeej wat ben jij bedonderd zeg! Maar ben je dan wel op het bedrijf zelf geweest en daar met hem een gesprek gehad? Als ik nog niet op het bedrijf was geweest en geen contract had gezien om te tekenen had ik eerlijk gezegd toch mijn vraagtekens er bij hebben gehad. Dus eerlijk gezegd vind ik het wel iets naief. Maar goed dat is achteraf gepraat, heb je nu helaas niets meer aan.
Maar dit doen echte vrienden niet! Dit soort streken zou ik absoluut niet kunnen waarderen (en dat is zacht gezegd). Ik zou hem geen 'maatje voor het leven' meer noemen.
Zonde dat je hier voor je opleiding gestopt hebt! Heeft hij je trouwens nog enige verklaring gegeven waarom het werk nier door ging (als het er inderdaad al was..)? Je zegt dat je geen cent hebt gehad, maar heb je dan wel gewerkt voor hem (van huis uit ofzo)?
Ik zou hem toch opbellen en een duidelijke verklaring vragen. Bij twijfel zou ik gewoon eerlijk vragen of er eigenlijk wel een vacature was.
purny schreef:Nu zijn we inmiddels een maand verder en ben ik nog steeds niet aan het werk geweest. Sterker nog, ik heb hem geloofd dat ik gewoon betaald zou krijgen, maar ik heb geen rooie cent gekregen.